دولت از خیزشها حمایت می‌کند

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵


دولت از خیزشها حمایت می‌کند

خیزش مردمی علیه داعش در شرق افغانستان؛

دولت از خیزشها حمایت می‌کند

119965630

مقامات ولایت ننگرهار با انتشار بیانیه‌ای از قیام مردمی علیه گروه تروریستی داعش در برخی از مناطق شهرستان روداتو این ولایت خبر دادند.

ژنرال «محمد حریفی» رئیس امنیت ملی ولایت ننگرهار اظهار داشت که دولت از خیزشهای مردمی علیه افراد وابسته به داعش حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: خیزش مردمی که در بخشی از مناطق شهرستان روداتو صورت گرفته خودجوش و با اراده مردم بوده است.

رئیس امنیت ملی ننگرهار گفت: نیروهای امنیتی و دولت خیزش مردمی در منطقه «بر روداتو» این شهرستان را نیز حمایت و تجهیز می‌کند.

حریفی تصریح کرد که بیش از 60 نفر از مردم این منطقه در قالب نیروهای خیزش مردمی مسلح شده‌اند.

وی افزود که این نیروها در چهار پاسگاه امنیتی برای جلوگیری از ورود داعش به این منطقه مستقر شده‌اند.رئیس امنیت ملی ننگرهار گفت: پیش از این افراد وابسته به داعش از مناطق همجوار وارد این شهرستان می‌شدند که با ایجاد این پاسگاههای امنیتی با همکاری نیروهای خیزش مردمی از نفوذ داعش به این منطقه جلوگیری خواهد شد.

«حیات خان» سرکرده محلی خیزشهای مردمی در 6 شهرستان ولایت ننگرهار در مراسم تجلیل از خیزش مردمی روداتو گفت افراد وابسته به داعش بدانند که مردم برای دفاع از ناموس و عقاید خود برخاسته‌اند و جایگاهی در این مناطق نخواهند یافت.

با این وجود قبل از این نیز صدها نیروی خودجوش مردمی برای مبارزه با داعش به نیروهای خیزش مردمی در شهرستانهای تحت نفوذ داعش به پا خاسته بودند. منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *