دستگیری قاتل تهرانی در مشهد

دسته: جرمشناسی
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۶ مهر ۱۳۹۵


دستگیری قاتل تهرانی در مشهد

دستگیری قاتل تهرانی در مشهد

بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد گفت: متهمان اصلی پرونده قتل یک مرد که یکی از آنان اهل تهران است، در مشهد دستگیر و تحقیقات قضایی از آنان آغاز شد.

قاضی سید جواد حسینی افزود: اوایل هفته جاری مردی 33 ساله با استفاده از تیغ موکت بری توسط یک فرد 51 ساله تهرانی در درگیری به قتل رسید.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار قرار گرفت و متهم 51 ساله در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل را ایجاد مزاحمت مقتول برای دخترخاله خود، عنوان کرده و مدعی شده بود هنگامی‌که دخترخاله‌اش از وی کمک خواسته بود از تهران به مشهد سفرکرده و این مرد جوان را در نزاع به قتل رسانده است

قاضی حسینی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم ادعای دروغین داشته و رابطه پنهانی با همسر 28 ساله مقتول منجر به قتل شده است.

وی گفت : طبق اعترافات همسر مقتول، او پس از یک سال رابطه پنهانی با مرد میان‌سال تهرانی ، از طریق گوشی تلفن همراه کارگر نقاشی که در محل منزل مسکونی‌اش مشغول کار بوده با این مرد تماس گرفته و بابیان اینکه این شماره متعلق به خودش است خواستار پایان این رابطه پنهانی بود.

حسینی ادامه داد : کارگر نقاش که پس‌ازاین تماس پی به رابطه پنهانی این زن برده بود از آن به بعد با دادن پیامک به این مرد 51 ساله علاوه بر اینکه درخواست مبلغ سه میلیون ریال کرده بود با پیامکهای عاشقانه خود را جای این زن جا زده بود. وی گفت: کارگر نقاش در ادامه این ماجرا پیامکهایی مبنی بر آزار و اذیت توسط مقتول ارسال و وانمود کرده بود که این زن قصد جدا شدن از همسرش را دارد. حسینی افزود: مرد51 ساله که با این پیامکها تحریک‌شده بود ، شنبه گذشته به مشهد سفر و با زدن سنگریزه‌ای به دریچه خانه این زن خواستار ملاقات با وی شده بود و زن در یادداشتی به وی گفته بود که فعلاً به دلیل حضور میهمان نمی‌تواند او را ببیند.

وی ادامه داد : طبق اعترافات مرد 51 ساله، هنگامی‌که وی منتظر دیدار با زن بود همسر این زن را سوار بر موتور دیده بود و با رفتن به‌طرف مقتول با تیغ موکت بری دو ضربه به گردنش زد و وی را به قتل رساند. بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد گفت: هم‌اکنون زن جوان ، شاگرد نقاش و مرد 51 ساله دستگیرشده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

حسینی گفت:همسر مقتول نیز در بازجویی‌ها انگیزه خود از رابطه پنهانی با این مرد میان‌سال را رفتار خشن و نامناسب همسرش بیان کرد و مدعی شده در رابطه با این مرد هیچ درخواست مالی از وی نداشته است.

منبع: ایرنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *