دستور دادستان کل برای بررسی وضعیت دو پروژه در هرمزگان

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵


دستور دادستان کل برای بررسی وضعیت دو پروژه در هرمزگان

دستور دادستان کل برای بررسی وضعیت دو پروژه در هرمزگان

 

هیئتی با دستور ویژه دادستان کل کشور، به‌منظور بررسی وضعیت «معدن خاک سرخ جزیره هرمز» و «پروژه بازار ماهی‌فروشان بندرعباس»، عازم استان هرمزگان شدند.

به گزارش روابط دادستانی کل کشور، هیأت اعزامی متشکل از علی‌اکبر بختیاری، رییس دفتر دادستان کل کشور، محمدجواد حشمتی، معاون قضایی دادستان کل کشور و فرید فرهمند، مدیر روابط دادستانی کل کشور است که با سفر به استان هرمزگان، آخرین وضعیت «معدن خاک سرخ جزیره هرمز» و «پروژه بازار ماهی‌فروشان بندرعباس» را موردبررسی قراردادند.

پس از بازدید هیأت اعزامی دادستان کل کشور از مناطق مذکور، جلسه‌ای با حضور اسدی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مدیران کل شیلات، محیط‌زیست، صنعت معدن تجارت، اطلاعات، بازرسی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و شهردار بندرعباس در دادسرای این شهر برگزار شد و طی آن آخرین وضعیت «معدن خاک سرخ جزیره هرمز» و «پروژه بازار ماهی‌فروشان بندرعباس» موردبررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که چندی پیش رییس کل دادگستری هرمزگان از تخلفات دریا خواری و زمین‌خواری در پروژه‌های مذکور گفته و از پیگیری قضایی برای برخورد با این تخلفات خبر داده بود.

منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *