در ابلاغیه جدید؛ تغذیه و خوابگاه سنواتیهای ترم ۵ و ۹ مانند سایر دانشجویان شد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۵


در ابلاغیه جدید؛ تغذیه و خوابگاه سنواتیهای ترم ۵ و ۹ مانند سایر دانشجویان شد

در ابلاغیه جدید؛  تغذیه و خوابگاه سنواتیهای ترم  ۵ و ۹ مانند سایر دانشجویان شد

رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال نامه‌ای به دانشگاهها و مراکز پژوهشی ارائه خدمات تغذیه و خوابگاه برای دانشجویان در نیمسالهای تحصیلی ۵ و ۹ را مشابه سایر دانشجویان اعلام کرد.
در نامه مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاهها و مراکز پژوهشی در خصوص دانشجویان مشغول به تحصیل در نیمسالهای تحصیلی ۵ و ۹  آماده است:
با عنایت به محوریت آموزش و پژوهش در نظام آموزش عالی کشور و مبنا بودن تصمیم‌گیریهای مختلف بر اساس اولویتهای آموزشی و نیز با توجه به بخشنامه‌های شماره ۱۳۲۱۵۹/۲ مورخ ۲۳ شهریورماه ۹۵ و شماره ۱۴۳۶۱۷/۲ مورخ ۶ مهرماه سال ۹۵ معاونت آموزشی وزارت علوم در مورد چگونگی بررسی سنوات مجاز(نیمسالهای تحصیلی ۵ و ۹) و نیز پیرو مصوبه مورخ ۱۴ تیرماه سال ۹۵ هیأت امنا صندوق رفاه دانشجویان به استحضار می‌رساند ارائه خدمات تغذیه و خوابگاه به دانشجویان(با توجه به ظرفیت خوابگاهها) در نیمسالهای تحصیلی ۵ و ۹ مشابه سایر دانشجویان است.
در این نامه تأکید شده است، تنها درصورتی‌که دانشگاه دانشجویی را در سنوات غیرمجاز تشخیص دهد، موضوع تعرفه‌های سنوات اعمال خواهد شد.
دانشجویان دانشگاههای بزرگ کشور ازجمله دانشگاه صنعتی شریف، اصفهان و صنعتی امیرکبیر در هفته گذشته تجمعهای اعتراضی برای اجرای قانون سنوات در دانشگاهها برگزار کردند.
بر اساس این قانون دانشجویانی که سنوات قانونی آنها به اتمام رسیده باشد علاوه بر پرداخت شهریه برای ادامه تحصیل خود نمی‌توانند از تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم و خدمات رفاهی مانند خوابگاه و تغذیه استفاده کنند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *