درد دلی که درد آفرید


دسته: رویداد و حوادث
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۲ آذر ۱۳۹۵


درد دلی که درد آفرید


اصرار به رابطه هوس آلود با زن جوان مطلقه پسر 22 ساله را به دردسر انداخت

درد دلی که درد آفرید

زن جوان وقتی سفره دلش را نزد همکارش باز کرد و از اسرار زندگی‌اش گفت تصور نمی‌‌کرد که با این کار به دردسر بزرگی بیفتد.این زن ازچند هفته پیش ازسوی مرد ناشناسی مدام تهدید می‌شد وهمین تهدیدها آرامش را از اوگرفته بود. .عجیب اینکه مرد ناشناس اسرار او را می‌دانست واطلاعات کاملی درباره زندگی شخصی‌اش داشت. این اما همه ماجرا نبود؛ چرا که مرد جوان عکسهای کاملا خصوصی این زن را هم دراختیار داشت و او را تهدید می‌‌کرد که اگر تن به خواسته شومش ندهد، عکسها را در محل کارش منتشر خواهد کرد.
زن جوان به دردسر افتاده بود ونمی‌دانست این مرد کیست وچطور به اسرار زندگی وعکسهای شخصی او دست پیدا کرده است. تهدیدهای مرد ناشناس ادامه داشت تا اینکه زن راهی پلیس فتا شد واز مأموران برای پایان دادن به این کابوس کمک خواست. با شکایت او تحقیقات مأموران شروع شد اما بررسیهای اولیه نشان می‌داد که گوشی وتلگرام این زن هک نشده است. با این حال جست‌وجوها ادامه داشت تا اینکه درنهایت فردی که شاکی را تهدید می‌کرد شناسایی ودستگیرشد. متهم جوان 22ساله‌ای بود که وقتی شاکی او را دید، شوکه شد. مرد جوان در حقیقت برادردوست وهمکار شاکی بود که وی اعتماد زیادی به اوداشت.
مرد جوان در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل خواهرم گوشی‌اش را به من داد تا برایش برنامه‌ای نصب کنم. سرگرم بررسی گوشی بودم که چشمم به عکسهای دوست وهمکار خواهرم افتاد. خواهرم همه جزئیات زندگی او را می‌دانست و قبلا درباره او صحبت کرده بود.
می‌دانستم که این زن مدتی قبل از شوهرش جداشده و به تنهایی زندگی می‌‌کرد. با دیدن عکسهایش، بی‌آنکه خواهرم متوجه شود آنها را کپی کردم و پس از آن تصمیم گرفتم با این زن طرح دوستی بریزم، اما چندبار که تماس گرفتم و او با جدیت با من برخورد کرد تصمیم گرفتم با تهدید مجبورش کنم که به خواسته‌ام تن بدهد تا اینکه در نهایت دستگیر شدم.
به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، پس ازاعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شد وپرونده‌اش دراختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
به گفته وی دراین پرونده اگر شاکی به راحتی سفره دلش را نزد دوستش باز نکرده و از اسرار زندگی‌اش برای اونگفته بود، این ماجرا شاید رخ نمی‌داد و زن جوان به دردسر نمی‌افتاد.منبع: رکنا
نظر کارشناس: نوراله امینی- روانشناس و مددکار اجتماعی
با کمی تامل در خصوص ماهیت عنصر روانی دراین جرم؛ میتوان «غلبه شهوت» را عامل اصلی این جرم ارتکابی دانست.
بیکاری، بی‌پولی، هزینه بالای ازدواج، افزایش توقعات خانواده‌ و زوجین، گرایش به جامعه‌گریزی، تنوع‌طلبی جوانان، مسؤولیت‌گریزی، ترس از طلاق و شکست در زندگی آینده، ترس از خیانت همسر، رواج مردسالاری و زن‌سالاری و رقابت بین آنها، مشکلات عدیده مسکن، و از همه مهمتر بی‌توجهی به مسایل دینی؛ ازجمله عوامل اصلی کاهش آمارازدواج درمیان جوانان است.
اما با توجه به رشد وارتقای سرعت در دنیای ارتباطات باید به این توصیه مهم فعالان انتظامی و قضایی درخصوص عدم انتشار تصاویر شخصی توجه بیشتری داشته باشیم.

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *