دردسر قهر کردن عروس از پدر ثروتمندش / داماد شرط عجیبی گذاشت اما…

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶


دردسر قهر کردن عروس از پدر ثروتمندش / داماد شرط عجیبی گذاشت اما…

دردسر قهر کردن عروس از پدر ثروتمندش / داماد شرط عجیبی گذاشت اما…

قهر زن جوان با پدرش آنقدر دردسر ساز شد که در نهایت پای او را به دادگاه خانواده باز کرد تا به زندگی مشترکش برای همیشه پایان دهد.

شوهر این زن که از قهر با پدرزنش ناراضی بود آنقدر دعوا به راه انداخت که پایش به دادگاه خانواده کشیده شد. زن جوان در این باره به قاضی دادگاه خانواده گفت: من پدر ثروتمندی دارم و دو سال پیش بود که با مرتضی ازدواج کردم. در این مدت پدرم از ما حمایت می‌کرد و اجازه نمی‌داد مشکل مالی داشته باشیم. زندگی من و مرتضی هم خوب پیش می‌رفت تا این که چند وقت پیش سر موضوعی با پدرم درگیر شدم و با هم قهر کردیم تا جایی که دیگر حتی دلم نمی‌خواست پدرم را ببینم. حالا هم چند ماهی می‌شود که با پدرم قهر کرده‌ام. ولی در این مدت مرتضی مرا بیچاره کرده است. او از این که من با پدرم قهر کرده‌ام ناراحت است و از من می‌خواهد هرچه زودتر با او آشتی کنم. هرچه به او می‌گویم این مشکل شخصی و خانوادگی‌مان است و او نباید دخالت کند، فایده‌ای ندارد. مرتضی اصرار دارد از پدرم عذرخواهی کنم و هر روز سر این موضوع دعوا به راه می‌اندازد، در صورتی که من دوست ندارم این کار را انجام دهم. برای همین فکر می‌کنم مرتضی به خاطر این‌که ثروت پدرم را از دست داده، ناراحت است. من هیچ اهمیتی برای او ندارم. به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.

در ادامه، شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم بی‌دلیل با پدرش قهر کرده است. من با پدرزنم رابطه خوبی داشتم و حالا به خاطر همسرم این رابطه خراب شده است. نمی‌توانم به‌خاطر بچه‌بازی‌های او به پدرزنم بی‌احترامی کنم و دیگر او را نبینم، ولی همسرم متوجه این موضوع نیست و نه‌تنها به پدرش بی‌احترامی کرد، بلکه به من هم بی‌احترامی می‌کند. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم. او یا باید با پدرش آشتی کند یا باید از من جدا شود.

در پایان این جلسه نیز قاضی دلیل این زوج را برای جدایی کافی ندانست و آنها را به مرکز مشاوره معرفی کرد.

منبع:خبرفارسی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *