دارایی دختر و داماد ترامپ چقدر است؟

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


دارایی دختر و داماد ترامپ چقدر است؟

دارایی دختر و داماد ترامپ چقدر است؟

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا طبق سنت رؤسای جمهور قبلی این کشور فهرست دارایی اعضای دولت خود از جمله جزییات مربوط به املاک و حسابهای بانکی آنها را منتشر کرد تا ثابت شود دولت او ثروتمندترین دولت تاریخ آمریکاست.

طبق این فهرست، “جرد کوشنر” داماد یهودی او به همراه همسرش ایوانکا ترامپ بالغ بر 740 میلیون دلار دارایی دارند که این رقم آنها را به ثروتمندترین اعضای کابینه ترامپ تبدیل کرده است.

کوشنر در عین این‌که داماد ترامپ است، به‌عنوان مشاور ارشد کاخ سفید نیز منصوب‌شده است و دختر ترامپ ایوانکا نیز با وجود آن‌که به صورت رسمی منصبی را در کاخ سفید در اختیار نگرفته است اما در بیشتر جلسات کاری ترامپ و ملاقاتهای او با سران کشورهای جهان حضور دارد.

با این حال، دختر و داماد ترامپ هم‌زمان با این‌که در کابینه او حضور دارند در بیرون از دولت، همچنان کسب‌وکار خود را نیز اداره می‌کنند و همین مسأله، به موضوعی برای انتقاد مخالفان ترامپ تبدیل‌ شده است.

جرد کوشنر مانند ترامپ در حوزه املاک و مستغلات نیویورک فعالیت می‌کند و ایوانکا نیز دارای یک برند تخصصی با نام خودش در بازار پوشاک است.

به همین دلیل، در حال حاضر، عمده نگرانی منتقدان ترامپ از این بابت است که حضور این دو در دولت می‌تواند به منافع شخصی آنها در بیرون از دولت کمک کند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *