دادگستری کرمانشاه:
حکم قاتل حنانه غیاثی به زودی در ملأ عام اجرا می شود.

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۵


دادگستری کرمانشاه:
حکم قاتل حنانه غیاثی به زودی در ملأ عام اجرا می شود.

دادگستری کرمانشاه:
حکم قاتل حنانه غیاثی به زودی در ملأ عام اجرا می شود.


دادگستری کل استان‌کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از اجرای قریب الوقوع حکم قاتل دختربچه سنقری خبر داد.
بر اساس اطلاعیه دادگستری کل استان کرمانشاه، با ورود شخص رئیس کل دادگستری استان به موضوع قتل حنانه غیاثی دختر بچه چهار و نیم ساله سنقری و بسیج تمامی نیروهای لازم اعم از قضایی و امنیتی و انتظامی، قاتل این دختر بچه در زمانی کوتاه دستگیر و پس از انجام فوق العاده مراحل دادرسی حکم مجرم صادر شد.
طبق اطلاعیه صادره، با توجه به حساسیت بالای موضوع، روند ورود و به نتیجه رسیدن پرونده در دیوان عالی کشور با پیگیری مستقیم رئیس کل دادگستری استان صورت گرفت و در کمترین زمان حکم اعدام شخص متجاوز که آزار و اذیت و قتل فجیع این کودک در کارنامه سیاه او بود مورد تایید این مرجع عالی قرار گرفت.
بر اساس این اطلاعیه، در نتیجه رایزنی مدیریت استان، پرونده حنانه غیاثی خارج از نوبت روند دادرسی خود را در دیوان عالی کشور پشت سر گذاشت و به گفته رئیس کل دادگستری استان، حکم قاتل وی در روزهای آتی و در ملأ عام در شهرستان محل وقوع جرم اجرا خواهد شد.
همچنین محمد رضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری‌استان با قدردانی از زحمات تمام مراجعی که در روند این پرونده دستگاه قضایی استان را در کشف و اجرای سریع عدالت یاری کردند، خاطر نشان کرد:
بارها به کسانی که اندیشه اختلال در امنیت، نظم و عفت عمومی را دارند متذکر شده ایم که مسامحه، اغماض و مماشات در چنین موضوعاتی از سوی مرجع قضایی متصور نیست .
منبع: تابناک

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *