خط‌ونشان تاکسیرانی برای رانندگان فاقد برچسب سرویس مدارس

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۵


خط‌ونشان تاکسیرانی برای رانندگان فاقد برچسب سرویس مدارس

خط‌ونشان تاکسیرانی برای رانندگان فاقد برچسب سرویس مدارس

2

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوعیت تردد برای آن دست از رانندگانی که برچسب سرویس مدارس ندارند، خبر داد.
خط‌ونشان تاکسیرانی برای رانندگان فاقد برچسب سرویس مدارس/نرم‌افزاری برای اطلاع از موقعیت دانش‌آموزان طراحی می‌شود میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در امر ساماندهی سرویس مدارس هدف تاکسیرانی اعطای برچسب سرویس مدارس به رانندگانی است که صلاحیت اخذ آن رادارند.
وی در ادامه افزود: درصورتی‌که خودرویی بدون داشتن برچسب سرویس مدارس اقدام به جابه‌جایی مسافران کند توسط پلیس و دوربینهای نظارتی جریمه و اعمال قانون می‌شود.
مظفر بیان کرد: تاکسیهایی که فاقد برچسب سرویس مدارس باشند حق تردد ندارند، ضمن اینکه برای اخذ برچسب سرویس مدارس شرایطی پیش‌بینی‌شده که بر اساس آن راننده باید حداقل 23 ساله، متأهل و دارای سلامت جسمی و روانی باشد و فرد متقاضی باید برای ثبت‌نام برگه عدم سو‌ءپیشینه و عدم اعتیاد ارائه دهد.
وی گفت: رانندگان سرویس مدارس حق سوار کردن اضافی دانش آموزان را ندارند و برابر دستورالعمل ظرفیت صندلی جلو یک سرنشین و عقب خودرو سه سرنشین است؛ همچنین داشتن بیمه بدنه و شخص ثالث از الزامات این وسایل نقلیه است.
مظفر بیان کرد: سال گذشته 15 هزار راننده موفق به اخذ برچسب سرویس مدارس شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال این عدد به 18 هزار برسد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان گفت: اپلیکیشنی طراحی کردیم و قرار است در اختیار اولیای دانش آموزان قرار دهیم و با این نرم‌افزار هرلحظه موقعیت دانش‌آموز توسط والدین قابل‌کنترل می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *