خدمت بی‌منت به مردم بر همه کارگزاران نظام واجب است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵


خدمت بی‌منت به مردم بر همه کارگزاران نظام واجب است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

خدمت بیمنت به مردم بر همه کارگزاران نظام واجب است

شکرالله بهرامی

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بر همه ما بهعنوان کارگزاران نظام واجب است که بیمنت و بدون منیّت به مردم خدمت کنیم و این توشه آخرت ما خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله بهرامی در جمع قضات و کارمندان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان اظهار کرد: اگرچه محکومیت قضایی، نارضایتی مجرمان را به دنبال دارد، ولی اگر در طول مراحل رسیدگی قضایی، بااخلاقی خوش، توأم با بافت اسلامی با آنان برخورد شود در وجدان خود راضی خواهند بود.

%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%b1-%d9%87%d9%85%d9%87

وی ادامه داد: قلب مؤمن، عرش خداوند است؛ نباید عرش خداوند را با بداخلاقی و بدرفتاری به لرزه درآوریم؛ خوشحال کردن مردم، خوشحال کردن خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) است.

این مقام قضایی ادامه داد: مواظبت کنیم تاکسی را از خود نرنجانیم و غصه از دلهای مردم بزداییم و در کارها گره‌گشا باشیم و گرفتاری مردم را گرفتاری خود بدانیم.

بهرامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان را یکی از مجموعه‌های با مدیریت خوب دانست و گفت: هنوز هم سازمان قضایی نیروهای مسلح مسجد قوه قضائیه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سپس با حضور در محل کار کارکنان سازمان گیلان، با تک‌تک آنان صحبت و به خواسته‌های آنان رسیدگی کرد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *