حکم بابک زنجانی دقیق است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۵


حکم بابک زنجانی دقیق است

وزیر دادگستری:

حکم بابک زنجانی دقیق است

 582926839

وزیر دادگستری بابیان اینکه حکم اعدام زنجانی حکم دقیقی است، در خصوص تمدید تحریمهای قانون داماتو گفت: از قدرت جهانی آمریکا کاسته شده است.

 به نقل از خانه ملت، مصطفی پورمحمدی، در خصوص حکم اعدام بابک زنجانی، متهم ردیف اول پرنده فساد نفتی، اظهار داشت: با حکم اعدام پرونده فساد نفتی بسته نخواهد شد.

وی ادامه داد: حکمی که دیوان عالی داده، حکم دقیقی است و سخنگوی قوه قضاییه توضیح خواهد داد، امیدواریم حکم دقیق پیگیری شود و اموال کشور از دست نرود. عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به تمدید قانون تحریمهای داماتو در کنگره و سنای آمریکا گفت: از قدرت تأثیرگذاری جهانی آمریکا کاسته شده است، ما با تمام انرژی از حقوقمان در برابر آمریکا دفاع خواهیم کرد، از هیچ حقی نمی‌گذریم و نگران هم نیستیم.

پورمحمدی تأکید کرد: تا دیروز آمریکا از قول جامعه جهانی با ما صحبت می‌کرد اما امروز جامعه جهانی با ماست. امروز می‌توانیم صدای جامعه جهانی را علیه آمریکا مطرح کنیم.

وی اظهار داشت: ایران در موضع برتر و مشروع جهانی قرار دارد چراکه به ضوابط و پیمانها عمل کرده و این آمریکا است که باید پاسخ دهد چرا پیمان‌شکنی می‌کند.

وزیر دادگستری بابیان اینکه ملت ایران در جایگاه ممتازی قرارگرفته است، گفت: برجام سند خوبی برای احتجاج، استدلال و پیگیری حقوق مشروع ملت بزرگ ایران است.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *