حمله به درمانگاه خیریه شهید موسوی تهرانپارس

دسته: رویداد و حوادث
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۵


حمله به درمانگاه خیریه شهید موسوی تهرانپارس

حمله به درمانگاه خیریه شهید موسوی تهرانپارس

 440062449

یک حادثه :روایت مدیر درمانگاه شبانه روزی شهید موسوی

مدیر درمانگاه شبانه روزی شهید موسوی با اشاره به جزییات این حادثه گفت: ساعت یک و 10 دقیقه بامداد جمعه طی تماس پرسنل درمانگاه مبنی بر حمله افراد نقاب پوش به محل مراجعه کردم.

سید مهدی موسوی ادامه داد: این عده که خود را اعضای هیات امنا و نمازگزاران معرفی کردند، با تهدید اعلام کردند که اجازه فعالیت درمانی را به ما نخواهند داد.

موسوی ادعا می‌کند که 15 بیمار به هنگام حمله مردان نقابدار در این مرکز مشغول مداوا بودند که به اجبار این افراد متجاوز، درمانگاه را ترک کردند.

وی یادآور شد: دو نفر در این حمله مجروح شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیر درمانگاه شبانه روزی موسوی با اشاره به حضور به موقع ماموران پلیس در محل، مدعی شد که پلیس در این ارتباط دو نفر را نیز بازداشت کرد که یکی از آنها پس از چند ساعت آزاد شد.

وی در مورد میزان خسارت وارد شده به این مرکز درمانی اظهار کرد: علاوه بر تخریب درب، دیوار و شکستن شیشه، تجهیزاتی از جمله مانیتور و کیس رایانه، دستگاه اکسیژن و دی وی آر نیز به سرقت رفته است. این افراد مبلغ 20 میلیون ریال موجودی صندوق را نیز به یغما بردند.

براساس اظهارات موسوی، زمین درمانگاه در سال 62 توسط سید جمال موسوی خریداری و طبق قرارداد با اداره اوقاف، این ساختمان ساخته شد و سپس وقف عام گردید که در وقفنامه نیز بر وجود مسجد و درمانگاه تاکید شده است.

ریشهیابی و تحلیل حقیقت:

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با تکذیب هرگونه حمله شبانه اراذل و اوباش به درمانگاه خیریه شهید موسوی مسجدالاقصی واقع در تهرانپارس تهران اعلام کرد که وجود اختلاف ملکی، زمینه‌ساز درگیری جزیی در این مکان شد.

سرهنگ ضرغام امیری گفت: وقوع درگیری، حمله اراذل و اوباش، غارت اموال و ضرب و شتم بیماران در این درمانگاه، آنگونه که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

«به گفته مدیر این درمانگاه خیریه، افرادی که نقاب بر چهره داشتند درساعات اولیه بامداد جمعه 14 آبان به درمانگاه شهید موسوی واقع در تهرانپارس حمله کرده و دست به تخریب و تهدید کارکنان آن زدند.»

سرهنگ امیری یادآور شد: از 10 سال گذشته بین اداره اوقاف و هیأت امناء از یک سو و فردی به نام آقای موسوی که ادعای تولیت درمانگاه را دارد، اختلاف ملکی وجود دارد که پرونده‌ای نیز در این ارتباط در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اشاره به اینکه درمانگاه در طبقه بالای مسجدالاقصی قرار دارد، گفت: آقای موسوی که ادعای تولیت این درمانگاه را دارد بدون هماهنگی هیات امنای مسجد، پزشکی را در این درمانگاه مستقر کرده است.

سرهنگ امیری افزود: پنجشنبه شب (13آبان)، اعضای هیات امنا برای اعتراض به این رویه به درمانگاه مراجعه می‌کنند که یک درگیری جزیی در آنجا صورت می‌گیرد و اصلاً بیماری در آن درمانگاه وجود نداشت که مورد ضرب و شتم قرار بگیرد.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: دو طرف درگیر، غارت اموال و حمله اراذل و اوباش را تکذیب کردند و اکنون پرونده در کلانتری تهرانپارس در حال بررسی است.

اختلاف بین اعضاء هیات‌امنا از معضلات مساجد و بیمارستانها است، کسانی که تقید به احکام شرعی و تقوای اقتصادی ندارند مصلحت نیست جزو هیات‌ امنا شوند.این‌گونه اختلافها بیشترین ضربه را به ارگان مربوطه می‌زند.

منبع:خبر آنلاین


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *