حماسه حضور انقلابی مردم پاسخ قاطعی به دشمنان است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵


حماسه حضور انقلابی مردم پاسخ قاطعی به دشمنان است

آملی لاریجانی:

حماسه حضور انقلابی مردم پاسخ قاطعی به دشمنان است

 817416498

رئیس قوه قضاییه بر لزوم ایجاد همدلی و وحدت بین آحاد مسؤولین و مردم بهمنظور حفظ آرمانهای انقلاب تأکید کرد.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر قم در جمع خبرنگاران گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نشانگر بصیرت عمیق آنها و دارای پیامهای متعدد است. اولین پیام برای دشمنان و زورمداران عالم است که به آنها متذکر می‌شود که نمی‌توانند با زبان زور و تهدید با این ملت صحبت کرده و حقوق آنها را پایمال کنند. هم‌چنین این حضور توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد. چون دیگر زبان تهدید و تحریم بر این ملت کارگر نیست و ملت ما با این حضور پاسخ قاطعانه‌ای به آنها خواهند داد که تا پای جان پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: حرکت انقلاب با این حماسه حضور ادامه خواهد یافت و هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند تهدیدات دشمن که با زبان زور بیان می‌شود هیچ اثری بر ملت ما نخواهد داشت بلکه ما را در این مسیر مستحکم‌تر می‌کند.

رئیس قوه قضاییه گفت: این حضور هم‌چنین موجب دلگرمی بیشتر مسؤولان برای خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود. هم‌چنین وظیفه مسؤولان را در خدمت صادقانه و بیشتر به این ملت قدرشناس و انقلابی سنگین‌تر می‌کند؛ زیرا این مردمی که این‌چنین پای رهبری، انقلاب و آرمانهای خود ایستاده‌اند لایق بهترین خدمت‌رسانیها هستند.

وی گفت: حرکت با بصیرت و عمیق ملت ایران ادامه خواهد داشت و پیروزیهای بزرگ از آن ما خواهد بود.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و لزوم وحدت بیشتر مسؤولان و مردم گفت: ملت ما همیشه در مسایل کلان و اصلی متحد و منسجم بوده است و اگر اختلافی نیز بین برخی مسؤولین وجود دارد در مسایلی که با آرمانهای انقلاب مرتبط است این اختلافات به همدلی مبدل می‌شود.

آملی لاریجانی عنوان کرد: مردم ما پای آرمانهای اصلی انقلاب از جمله استقلال، عزت، اسلام و… ایستاده‌اند و با کسی تعارف ندارند. مسؤولین هم باید با الگوگیری از وحدت و همدلی مردم در صحنه خدمت‌رسانی به ملت و مقابله قاطعانه با دشمنان در صحنه حاضر باشند. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *