حادثه وحشتناکی که در خانه مجردی عضو تیم ملی شنا رخ داد

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۶


حادثه وحشتناکی که در خانه مجردی عضو تیم ملی شنا رخ داد

حادثه وحشتناکی که در خانه مجردی عضو تیم ملی شنا رخ داد

خواهران دو قلو در خیابان ظفر با برادرشان زندگی می کردند که …

دو خواهر دو قلو برادر ناخلفشان را که در جریان حادثه‌ای سال قبل پدرشان را به قتل رسانده بود، در دادسرای جنایی بخشیدند.

ساعت 14 روز شنبه 14 آذر ماه بود که پسر جوانی با اداره پلیس تماس گرفت و با کلماتی بریده گفت، مرد ناشناسی پدرش را به قتل رساند و فرار کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 103 گاندی در محل حادثه که طبقه دوم آپارتمان مسکونی حوالی خیابان ظفر بود، حاضر شدند. مأموران در نخستین گام با جسد خونین مرد 55 ساله‌ای به نام رامین داخل پذیرایی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. سپس قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان اداره دهم در محل حادثه به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها نشان داد مقتول با 27 ضربه چاقو در خانه مجردی دو دختر دوقلو و پسر مجردش به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد حادثه را پسر 24 ساله مقتول که پیمان نام دارد، به مأموران پلیس خبر داده است.

بدین ترتیب پیمان از سوی تیم جنایی مورد تحقیق قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل مادرم فوت کرد و پس از آن من همراه دو خواهر دوقلویم این آپارتمان را اجاره کردیم و پدر نیز در خانه پدری‌اش زندگی می‌کرد. او گاهی به دیدن ما می‌آمد به همین دلیل کلید را از خانه ما داشت. پدرم به من وکالت داده بود پیگیر ارثیه‌اش باشم به همین دلیل امروز برای پیگیری ارثیه از خانه خارج شدم. لحظاتی قبل پس از انجام کارهای بانکی مربوط به ارثیه به خانه برگشتم. وقتی کلید به در انداختم، ناگهان مرد ناشناسی که چاقوی خونینی در دست داشت از خانه ما بیرون آمد. من چاقوی او را گرفتم که دستم به شدت زخمی شد و مرد ناشناس که چهره‌اش را به یاد ندارم، از محل گریخت. پس از این با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم و به پلیس خبر دادیم.

بررسی‌های تخصصی تیم جنایی نشان داد، روز حادثه فرد ناشناسی به خانه دختران مقتول رفت و آمد نداشته، اما پیمان چند بار از خانه به بیرون رفته و دوباره به خانه برگشته است. در چنین شرایطی مأموران به پیمان مشکوک شدند و وی را به عنوان مظنون قتل بازداشت کردند.

متهم ابتدا منکر قتل پدرش شد و با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشت، اما در نهایت 17 روز پس از حادثه لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد. متهم در بازجویی‌ها گفت: در این مدت عذاب وجدان رهایم نکرد تا اینکه تصمیم گرفتم راز قتل پدرم را بر ملا کنم. وی درباره حادثه گفت: من لیسانس مهندسی معدن دارم و در رشته شنا حرفه‌ای هستم و مدتی هم عضو تیم ملی شنا بودم، اما بیکار بودم و گاهی هم با خودروی 206 ام مسافرکشی می‌کرد.

مدتی بود، عاشق دختری بودم تا اینکه فهمیدم برای ازدواج با من مناسب نیست. پس از این همیشه عصبانی بودم. شب قبل از حادثه برای اینکه راحت بخوابم چند عدد قرص خوردم و صبح زود خواهرم مرا از خواب بیدار کرد تا پیگیری ارثیه پدری‌ام شوم. از خانه بیرون رفتم و بعد از انجام کارها دوباره به خانه برگشتم تا بخوابم که دیدم پدرم داخل آشپزخانه در حال شستن ظرف است. او وقتی مرا دید شروع به غر زدن کرد. گفت که من بیکارم و به درد هیچ کاری نمی‌خورم. به او گفتم بی‌خیال شود، اما فایده‌ای نداشت. پدرم کوهنورد بود و سنگ‌های تزئینی از کوه با خودش می‌آورد که یکی از همان سنگ‌ها را برداشت و به صورتم کوبید. سنگ را از او گرفتم و دو ضربه به سرش زدم. خونین به زمین افتاد و دوباره برخاست و با چاقویی که در حال شستن آن بود به طرف من آمد و گفت با این چاقو مرا بکش. وقتی به طرفم آمد، چاقو را از او گرفتم که دستم به شدت زخمی شد و دیگر چیزی نفهمیدم و پدرم خونین نقش بر زمین شد.

در حالی که متهم پس از تحقیقات تکمیلی قرار بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه شود، چند روز قبل دو خواهر دوقلو به دادسرای جنایی آمدند و برادر خطاکارشان را بخشیدند.

منبع:خبرفارسی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *