جزییات وامهای سفر عتبات دانشگاهیان

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵


جزییات وامهای سفر عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

جزییات وامهای سفر عتبات دانشگاهیان

 621646188

حجتالاسلام سید محمدرضا فقیهی، گفت: در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بیش از 97 هزار نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبتنام کردند و متقاضی اعزام به عتبات بودند که از آن میان حدود 18 هزار نفر از در قالب 442 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 21 آذرماه 95 در سایت لبیک، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات تا 1 دی‌ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام خواهد شد و بعد از قرعه‌کشی برگزیدگان از طریق سایت لبیک اعلام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان این‌که 5 گروه اساتید، کارمندان، متأهلین، دختران و پسران مجرد در این دوره اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: هم‌چنین وامی از طریق بانک ملت با کارمزد 4 درصد، با مبلغ یک‌میلیون و 500 هزار تومان به زائرین هوایی و وام یک‌میلیون تومانی به زائرین زمینی اعطا خواهد شد.

فقیهی ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در دوره شانزدهم، از اول بهمن‌ماه آغاز و تا 1 اردیبهشت‌ماه 96 ادامه خواهد یافت و در این مدت بیش از 16 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور، در قالب 400 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *