جزییات تازه از ماجرای حمله به دختر مسلمان در مترو برلین

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۷ دی ۱۳۹۵


جزییات تازه از ماجرای حمله به دختر مسلمان در مترو برلین

جزییات تازه از ماجرای حمله به دختر مسلمان در مترو برلین

641374286

جوانی بلغاری به اتهام اعمال خشونت علیه زنی جوان در مترو برلین دستگیرشده است. او در بازداشت میماند چون احتمال میرود فرار کند. گفته میشود دادستانی اتهام “اقدام به قتل” را نیز بررسی میکند.

به نقل از دویچوله در روزهای اخیر فیلمی از دوربینهای مداربسته یک ایستگاه مترو در محله ‌”نوی کلن” برلین منتشر شد که در آن مرد جوانی که بطری آبجو و سیگار در دست دارد، ناگهان به پشت زن جوانی لگد می‌زند و او را از بالای پله‌ها به پایین پرت می‌کند. دست زن ۲۶ ساله در پی این عمل خشونت‌آمیز شکست. در ویدیو دلیل این اقدام مشخص نبود. پلیس آلمان روز شنبه (۲۷ آذر) اعلام کرد که متهم را دستگیر کرده است.

نگرانی از احتمال فرار متهم، دلیل صدور قرار بازداشت بوده است. “آسیب بدنی خطرناک” محور دستور دستگیری متهم است. هنوز مشخص نیست اتهام در همین سطح باقی بماند. در صورت اثبات جرم، بین ۶ ماه تا ۱۰ سال حبس در انتظار متهم خواهد بود.

از سوی دیگر، آن‌طور که نشریه “بیلد” آلمان به نقل از سخنگوی دادستانی نوشته، ممکن است در پایان تحقیقات موارد دیگری نیز به متن دادخواست اضافه شوند. نشریه “برلینر مورگن‌پست” هم نوشته که در پایان تحقیقات ممکن است علیه متهم به اتهام “اقدام به قتل” اقامه دعوا شود. منبع: شهر فردا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *