جریمه‌های جایگزین زندان برای خرده‌فروشان

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵


جریمه‌های جایگزین زندان برای خرده‌فروشان

جریمه‌های جایگزین زندان برای خرده‌فروشان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در مورد نحوه برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر گفت: دستگاه قضا به علت محدودیتها، جریمه‌های جایگزین زندان را برای آنها در نظر می‌گیرد.
سردار مسعود زاهدیان در مورد نحوه برخورد با خرده‌فروشان گفت: برخورد با قاچاق و موادمخدر یک زنجیره از تولید تا مصرف است. وی افزود: وقتی ما معتاد متجاهر را جمع می‌کنیم، حتماً باید با خرده‌فروش، مواد فروش محلی و شبکه‌های قاچاق بزرگ نیز برخورد کنیم. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه کشور در نگهداری خرده‌فروشان مشکل دارد گفت: آنها غالباً معتاد هستند و برای تأمین مالی خود، اقدام به خرده‌فروشی می‌کنند.
وی ادامه داد: این افراد وقتی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند، به علت محدودیتها با جریمه‌های جایگزین زندان مواجه و آزاد می‌شوند. زاهدیان در عین حال به خرده فروشها هشدار داد: این جریمه‌ها برای دستگیری اول است و در مرتبه دوم دستگاه قضا برخورد جدی‌تری با این افراد خواهد داشت. وی نظارت بر قهوه‌خانه‌ها را در حیطه وظایف این پلیس ندانست و در مورد گزارشهای مردمی در خصوص موادمخدر گفت: فعلاً مردم با همان شماره 110 باید تماس گرفته و گزارش خود را ثبت کنند. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر  ادامه داد: به‌زودی قصد داریم تا شماره‌ای برای دریافت مستقیم گزارشها اعلام کنیم تا برخورد‌ها به صورت ضربتی انجام شود.  خبرگزاری فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *