متهم غرق شدن مامور پلیس دستگیر شد

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۶


متهم غرق شدن مامور پلیس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:

متهم غرق شدن مامور پلیس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری متهم فراری که منجر به غرق شدن مامور وظیفه شناس شده بود، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: پس از متواری شدن متهم که منجر به غرق شدن مامور وظیفه شناس شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و علمی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی  آن را  دستگیرکردند.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: متهم در حین دستگیری و با رویت ماموران برای رهایی از دست قانون  اقدام به خود زنی می کند که با درایت و سرعت عمل پلیس متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

وی در توضیح این حادثه اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸ آبادان به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از محله های شهرستان آبادن عزیمت کرده بودند  که در اجرای این طرح یک سوداگر مرگ، برای رهایی از دست ماموران به سمت رودخانه اقدام به فرار می کند.

سرهنگ صالحی در ادامه بیان کرد: گروهبان یکم میثم میرزائی با شهامت اقدام به تعقیب متهم می کند. متهم بعد از درگیری با ماموران از موقعیت رودخانه استفاده می کند و اقدام به فرار می کند. متاسفانه تلاش گروهبان یکم میثم میرزائی برای دستگیری سوداگر مرگ در رودخانه به سرانجام نرسید و این مامور وظیفه شناس در رودخانه بهمنشیر غرق شد.

منبع:تابناک


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *