ثبت‌نام بیش از 139 هزار نفر در آزمون سراسری 96

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵


ثبت‌نام بیش از 139 هزار نفر در آزمون سراسری 96

ثبت‌نام بیش از 139 هزار نفر در آزمون سراسری96

983417082

ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 96 از روز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه شروع‌شده است و داوطلبان می‌توانند با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت سازمان سنجش و مطالعه آن نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و هم‌چنین کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمونهای تمام دوره‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سال 1396 و هم‌چنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که پذیرش در رشته‌های مذکور بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحات لازم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) داده خواهد شد.

وی تأکید کرد: آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *