تکلیف جایابی بورسیه‌های داخل مشخص می‌شود

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۵


تکلیف جایابی بورسیه‌های داخل مشخص می‌شود

رئیس سازمان امور دانشجویان

تکلیف جایابی بورسیه‌های داخل مشخص می‌شود

%d8%aa%da%a9%d9%84%db%8c%d9%81-%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d9%85-%db%8c%d8%b4%d9%88

رئیس سازمان امور دانشجویان با تشریح روند فرایند جایابی دانشجویان بورسیه، درباره عدم جایابی برخی از این دانشجویان گفت: بنا نبوده یک تعداد از بورسیه‌ها از ابتدا جایابی شوند.
مجتبی صدیقی در خصوص فرایند جایابی دانشجویان بورسیه‌ای که هنوز جایابی نشده‌اند، گفت: بورسیه‌هایی که درگذشته جایابی شدند، اگر در شروع کار خود با مشکلی مواجه شوند یا با عدم نیاز مواجه شوند بعد از رایزنی با خود دانشگاه موضوع آنها در کمیته‌ای در معاونت آموزشی پیگیری شده و با حضور مسئولان دانشگاه موضوع بررسی می‌شود.
وی ادامه داد: اگر عدم نیاز، منطقی باشد پرونده آنها برای تعیین محل جدید به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم ارجاع داده می‌شود، بورسیه‌هایی هم که جایابی نشده باشند بعد از اتمام تحصیل، پرونده آنها به مرکز نظارت و ارزیابی ارسال می‌شود تا بر اساس نیازهای کل کشور محل خدمت آنها مشخص شود.
رئیس سازمان امور دانشجویان درباره حل مشکل دانشجویانی که هنوز جایابی نشده‌اند، افزود: مشکل دانشجویان بورسیه را ابتدا سعی می‌کنیم در همان دانشگاهی که تعیین محل خدمت شده‌اند حل کنیم، اگر شرایط به‌گونه‌ای باشد که نیاز دانشگاهها تغییر کرده باشد و یا اینکه با مسائلی مواجه باشند موضوع این دانشجویان در کمیته‌ای در معاونت آموزشی بررسی می‌شود.
وی ادامه داد: در صورت تأیید نظر دانشگاه، پرونده این دانشجویان برای تعیین محل خدمت به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم ارسال می‌شود.
صدیقی در خصوص اینکه از دانشجویان بورسیه گذشته چه تعداد هنوز جایابی نشده‌اند، گفت: از این بورسیه‌ها تعدادی باقی‌مانده‌اند که مرتب آمار آنها در حال تغییر است. وی درباره علت عدم جایابی برخی از این دانشجویان بورسیه نیز افزود: بنا نبوده یک تعداد از بورسیه‌ها از ابتدا جایابی شوند، این دانشجویان درگذشته مشغول به تحصیل بوده و اعلام کرده‌اند در طول تحصیل آنها را جایابی می‌کنند، در طول تحصیل اگر جایابی آنها انجام شود، حکم بورسیه دریافت می‌کنند، در غیر این صورت بعد از اتمام تحصیل، تعیین محل خدمت می‌شوند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *