توطعه زن خیابانی برای مردان کثیف عراقی

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۶


توطعه زن خیابانی برای مردان کثیف عراقی

توطعه زن خیابانی برای مردان کثیف عراقی

مردان عراقی که برای سفر و خرید به آبادان سفر کرده بودند، زمانیکه در برابر وسوسه های شیطانی زن خیابانی قرار می گرفتند، غافل از اینکه در دام زورگیران خشن قرار گرفته اند پای در خلوتگاه زن جوان می گذاشتند.

چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان زورگیری از چند مرد عراقی که برای کار به شهر آبادان آمده بودند، قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری 18 به دستور سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان برای دستگیری عاملان این زورگیری ها وارد عمل شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که طعمه های زورگیران که مردان عراقی هستند برای تجارت از عراق به آبادان سفر کرده اند، اما زمانیکه در برابر وسوسه های یک زن خیابانی قرار می گیرند برای رابطه شوم پای در خلوتگاه زن جوان گذاشته که در همان لحظه از سوی 2 مرد نقابدار هدف زورگیری های خشن قرار گرفته اند.
تیم پلیسی در ادامه موفق به شناسایی خلوتگاه زن جوان که خانه ای در نخلستان های کوی ذوالفقاری بود شدند و در گام بعدی 2 زورگیر خشن ردزنی شدند.
ماموران در این مرحله پی بردند که 2 زورگیر خشن چندی پیش از زندان آزاد شده اند و دوباره سناریوی تبهکارانه شان را به اجرا رسانده اند.
تجسس ها ادامه داشت تا اینکه ماموران توانستند مخفیگاه 2 زورگیر را شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه حمید و اسماعیل دستگیر شدند.
اسماعیل که راهی جز اعتراف نداشت در بازجویی ها گفت: پس از آزادی با حمید تصمیم به دزدی گرفتیم و متوجه شدیم مردان عراقی برای کار به آبادان سفر می کنند و پول زیادی همراه خود دارند.
وی افزود: به همین خاطر نقشه زورگیری های سیاه را طراحی کردیم و برای اجرای نقشه مان ابتدا با یک زن خیابانی آشنا شدیم و وی را برای طعمه به مردان عراقی نزدیک می کردیم و زمانیکه آنها در برابر وسوسه شیطانی زن جوان قرار می گرفتند به خانه ای که از یکی دوستانمان که خالی از سکنه بود می کشاندیم و در آنجا با پوشاندن چهره مان اقدام به زورگیری از مردان عراقی می کردیم و پول و گوشی موبایل آنها را سرقت می کردیم.
بدین ترتیب ماموران در گام بعدی موفق به دستگیری زن جوان و مرد صابخانه شدند.
بنا به این گزارش، متهان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

منبع:رکنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *