توسعه همکاری علمی دانشگاه های شهید بهشتی و کلن آلمان

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶


توسعه همکاری علمی دانشگاه های شهید بهشتی و کلن آلمان

توسعه همکاری علمی دانشگاه های شهید بهشتی و کلن آلمان

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و رئیس دانشگاه فنی کلن آلمان در مورد همکاری‌های علمی بین‌المللی فیمابین دو دانشگاه گفتگو کردند و مقرر شد، همکاری‌های بین دانشگاهی با سرعت آغاز شود.
سید حسن صدوق، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی با هویشمایر، رئیس دانشگاه فنی کلن در شهر کلن آلمان دیدار و در مورد همکاری‌های علمی بین‌المللی دو دانشگاه گفتگو کرد.
صدوق در این دیدار ضمن معرفی دانشگاه شهید بهشتی به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه اشاره کرد و از عضویت دانشگاه شهید بهشتی در «شبکه مراکز مدیریت منابع طبیعی و توسعه» ابراز قدردانی کرد.
در این دیدار مقرر شد، نماینده‌ای از دانشگاه شهید بهشتی در جلسه سالانه آتی این شبکه در کشور اندونزی، گزارش فعالیتهای دانشگاه را ارائه کند.
شبکه مراکز مدیریت منابع طبیعی و توسعه، شامل 61 دانشگاه از کشورهای مختلف جهان است که در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت منابع طبیعی فعالیت دارد.
در این نشست ضمن تأکید بر همکاری‌های دو جانبه، مقرر شد توسعه همکاری‌های بین دانشگاهی به سرعت آغاز و مدیریت امور بین الملل دو دانشگاه نسبت به تنظیم مراحل همکاری‌های دوجانبه اقدامات و برنامه ریزی های لازم را به انجام رسانند. مقرر شد تأسیس و ایجاد رشته تحصیلی «مدیریت یکپارچه منابع آب» وارد مراحل اجرایی شده و طی سه ماه آینده آغاز کار این رشته نهایی شود.
دانشگاه فنی کلن دارای 25 هزار دانشجو است و در حوزه‌های فنی، علوم اجتماعی، معماری، هنر، اقتصاد و مدیریت فعالیت دارد و بسیاری از پروژه‌های مهم و صنعتی کشور آلمان به این دانشگاه واگذار می‌شود.منبع: ایرنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *