تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵


تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است

رحمانی فضلی در همایش مدیران صداوسیما:

تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است

در بحث نظارت، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم

 

 

وزیر کشور گفت: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش سراسری مدیران رسانه ملی، با اشاره به شرایط داخلی و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کرد: افزایش قدرت ملی و تأمین منافع ملی و تقویت همبستگی و انسجام ملی، در گرو برگزاری انتخاباتی پرشکوه است.

وزیر کشور افزود: اجرای کامل قانون انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات و زمینه‌سازی برای مشارکت هرچه گسترده‌تر مردم، از وظایف اصلی وزارت کشور در انتخابات سال آینده است.

رحمانی فضلی با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ وزارت کشور با شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ما در بحث نظارت، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم.

وزیر کشور به تبلیغات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای القای یاس و نامیدی و سیاه نمایی در جامعه، القای دوگانگی در میان مسؤولان، القای ناکارآمدی نظام و ایجاد احساس نارضایتی اشاره کرد و وظیفه رسانه ملی را برای مقابله با این تبلیغات سوء بسیار مهم خواند.

رحمانی فضلی گفت: به‌رغم گسترش رسانه‌های نوظهور در فضای مجازی و افزایش شبکه‌های معاند ماهواره‌ای، مرجعیت صداوسیما در جامعه همچنان بالا است و این مرجعیت افزایش نیز یافته است.

وی حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی و ایجاد شور و نشاط و امید را زمینه‌ساز حضور پرشکوه‌تر مردم در انتخابات دانست و تأکید کرد: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.

وزیر کشور هم‌چنین با اشاره به حضور یک‌میلیون و صد و پنجاه‌هزار نفر مجری انتخابات گفت: آموزش مجریان انتخابات از یک سال قبل آغاز شده و همچنان در استانهای مختلف ادامه دارد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *