تقصیر خواهر زنم بود او مرا وسوسه کرد و فریبم داد!

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۶


تقصیر خواهر زنم بود او مرا وسوسه کرد و فریبم داد!

تقصیر خواهر زنم بود او مرا وسوسه کرد و فریبم داد!

آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محسن زالی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

زن جوان که اعتراف کرده بود شوهرش را شبانه به دستور یک مرد آشنا کشته دیروز پای میز محاکمه خودش را بی گناه خواند

رسیدگی به این پرونده از چهاردهم بهمن 90 به دنبال تماس زن جوانی به نام آمنه با اورژانس در دستور کار پلیس قرار گرفت. زن جوان گفت شوهرش به نام مهدی در خواب جان سپرده است.وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ مهدی 30 ساله را خفگی اعلام کردند پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت.

با شکایت پدر و مادر مهدی، آمنه تحت بازجویی قرار گرفت. این زن که خودش را غمزده نشان می داد ادعا کرد همسرش به مرگ طبیعی فوت شده و او دستی در این ماجرا نداشته است. اما پس از 8 ماه سرانجام آمنه لب به اعتراف گشود و ادعا کرد به دستور یک مرد جوان به نام میکائیل همسرش را کشته است.

به دنبال اظهارات زن جوان میکائیل نیز بازداشت شد و در حالی که منکر همدستی در جنایت  بود به رابطه پنهانی به زن جوان اعتراف کرد.با توجه به مدارک موجود در پرونده و بررسی پیامک های ارسال شده بین آمنه و مرد جوان، میکائیل با قرار وثیقه آزاد شد و آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محسن زالی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مهدی درجایگاه ویژه ایستادند و برای عروسشان حکم قصاص خواستند.

سپس آمنه که حالا 31ساله است در جایگاه ویژه ایستاد و منکر شوهرکشی شد. او گفت:من و شوهرم رابطه خوبی با هم داشتیم و با وجود مخالفت های شدید خانواده هایمان با هم ازدواج کردیم. من هیچ مشکلی با شوهرم نداشتم و ما زبانزد فامیل بودیم. من انگیزه ای برای کشتن  شوهرم نداشتم و در اداره اگاهی تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی  دادگاه درباره رابطه پنهانی اش با میکائیل گفت:من با میکائیل فقط پیامکی در ارتباط بودم. چون همسرم توجه زیادی به من نداشت می خواستم با این کار حس حسادت او را بر انگیخته و توجه او را جلب کنم . به همین خاطر با میکائیل ارتباط برقرار کردم. اما هیچ وقت او را به خانه مان دعوت نکردم و فقط برایش پیامک ارسال می کردم.

سپس میکائیل در جایگاه ویژه ایستاد و منکر دست داشتن در جنایت شد. وی گفت: فوق دیپلم دارم و کارمند هستم. آمنه را از سالها قبل می شناختم. او همیشه دچار توهم بود و حالا هم با خیال پردازی هایش مرا گرفتار کرد. او گاهی اوقات برایم پیامک می فرستاد و حرف های نامربوط مطرح می کرد اما من به او اعتنا نمی کردم و بارها به او گفته بودم دست از سرم بردارد.

وی درباره نحوه آشنایی اش با آمنه گفت: من چند سال قبل خواستگار خواهر آمنه بودم. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم که متوجه شدم خواهرش قبلا یکبار عقد کرده و طلاق گرفته و این ماجرا را از من پنهان نگه داشته است . به همین خاطر رابطه ام را با خواهرش قطع کردم.اما بعد از چندین ماه آمنه به من پیامک داد و ابراز علاقه کرد. با آنکه جواب پیامک هایش را نمی دادم یک شب به من پیامک داد و گفت که مهدی را کشته است. با دیدن این پیامک شوکه شدم و دیگر پاسخ او را ندادم.ولی مدتی بعد از سوی پلیس بازداشت شدم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع:جام نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *