تغییر آشپزخانه دانشگاهها از سنتی به صنعتی

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۵


تغییر آشپزخانه دانشگاهها از سنتی به صنعتی

رئیس صندوق رفاه خبر داد

تغییر آشپزخانه دانشگاهها از سنتی به صنعتی

افزایش ۱۲ درصدی نرخ غذا

رئیس صندوق رفاه دانشجویی اعلام کرد: اعتباری که برای تغذیه دانشجویی اختصاص داده میشود با نیاز دانشگاهها بسیار فاصله دارد بر همین اساس پیشنهادهایی به سازمان مدیریت ارسال کردهایم.

%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2

ذوالفقار یزدان‌مهر، با اشاره به تغذیه دانشجویی در سال جاری گفت: امسال بر اساس مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان، اقدامات جدی در جهت ارتقاء آشپزخانه‌ها صورت گرفت و بسیاری از دانشگاهها باهمت خود و کمک صندوق، آشپزخانه‌های خود را از سنتی به صنعتی تبدیل کردند. وی ادامه داد: خیلی از سلف‌سرویسهای دانشگاهی بازسازی و تجهیزات آن به‌روز شد و در جهت تنوع و ارتقاء کیفیت غذای دانشجو گامهای جدی و مؤثری برداشته شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: برندهای مختلفی وارد دانشگاهها شدند که با یارانه‌ای که دانشگاهها به آنها اختصاص می‌دهد، بتوانند غذای متنوع و باکیفیتی را در دانشگاهها تهیه کنند. وی یادآور شد: منتهی، یارانه غذا در اختیار صندوق رفاه دانشجویان نبوده و در اختیار دانشگاه است و متأسفانه بر اساس بررسیهایی که صورت گرفته، اعتباری که برای تغذیه تخصیص داده‌شده با نیاز دانشگاه خیلی فاصله دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: بر همین اساس پیشنهاد‌هایی توسط دانشگاهها و صندوق رفاه به سازمان مدیریت دراین خصوص ارائه‌شده تا در برنامه ششم گامهای جدی دراین زمینه برداشته‌شده و بتوانیم به دانشگاهها کمک کنیم.

وی ادامه داد: همچنین امسال نرخ غذای دانشجویی نیز در جهت مراعات حال دانشجویان کاهش یافت، این نرخ، در سال 93، 25 درصد و در سال 94، 14.3 درصد افزایش داشت و امسال در جهت مراعات حال دانشجویان تنها 12.3 درصد افزایش داشت.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *