تعیین تکلیف کنسرت‌ها
 با توجه به جنبه حقوقی

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵


تعیین تکلیف کنسرت‌ها
 با توجه به جنبه حقوقی

درخواست وزیر کشور از رئیس قوه قضاییه

تعیین تکلیف کنسرت‌ها
 با توجه به جنبه حقوقی

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی سخنانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کنسرتها و انتقاداتی که دراین‌باره مطرح است، اظهار کرد: میزان لغو کنسرتها بدون شک در سراسر کشور به یک درصد هم نمی‌رسد اما این رویه در استان خراسان زیاد تکرار شده است.
وی ادامه داد: ما از مراجع مربوط و مسئول در استان سؤال کردیم و باید بگوییم که نگاه حکومتی در مورد لغو کنسرتها در مشهد وجود ندارد.
رحمانی فضلی با اشاره به لغو کنسرت در سبزوار در روز گذشته تأکید کرد: بنده با مشاهده این مورد خدمت رئیس قوه قضائیه نامه‌ای را نوشتم و درخواست کردم که با توجه به جنبه‌های حقوقی این موضوع، برای ما تعیین تکلیف کند.
وی افزود: قوه قضائیه بدون شک با توجه به وظایفی که دارد در هر امری که فکر کند شائبه ایجاد می‌شود می‌تواند وارد عمل شود.
وزیر کشور بابیان اینکه متولی تأمین امنیت کنسرتها نیروی انتظامی است افزود: مسئول تأمین امنیت کشور، وزیر کشور و در شهرستانها شورای تأمین است که اگر آنها گمان کنند درگیری ممکن است در یک کنسرت ایجاد شود می‌توانند آن‌را لغو کند.
وزیر کشور تأکید کرد: ما منتظریم حوزه قضایی درباره این موضوع به ما تعیین تکلیف کند و در این راستا تابع آنها هستیم.
وی در خاتمه اظهار کرد: بنده با توجه به شناختی که از آیت‌الله آملی دارم بر این باورم که شخصی منطقی و واقع‌بین است و با توجه به اصولی که به نفع مصالح اجتماعی است حکم می‌کند ازاین‌رو در این ماجرا هرچه حکم کند ما تابع آن هستیم.
منبع: میزان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *