تعیین تکلیف رشته‌های دانشگاه آزاد تا پایان شهریور

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۵


تعیین تکلیف رشته‌های دانشگاه آزاد تا پایان شهریور

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد:

تعیین تکلیف رشتههای دانشگاه آزاد تا پایان شهریور

رئیس دانشگاه آزاد گفت: دور دوم ممیزی رشته‌های این دانشگاه در حال انجام است و قبل از آغاز سال تحصیلی وضعیت رشته‌های دانشگاه تعیین تکلیف می‌شود.

وی در خصوص ممیزی رشته‌های این دانشگاه گفت: دور دوم ممیزی رشته‌های دانشگاه آغازشده و پیشرفت خوبی داشته است.

میرزاده افزود: این دانشگاه با وزارت علوم جلسات مستمر کاری دارد و قبل از سال تحصیلی وضعیت تمام رشته‌های دانشگاه تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس دانشگاه تأکید کرد: تمامی رشته‌هایی که دانشگاه آزاد برای مهرماه امسال در آنها اقدام به پذیرش دانشجو کرده است مجوزهای لازم را اخذ کرده و مشکلی ندارند. دانشگاه آزاد به دلیل حواشی مربوط به عدم مجوز برخی از رشته محلهای این دانشگاه از سال گذشته اقدام به ممیزی رشته محلهای فعال در واحدهای دانشگاه کرده است که مرحله نخست ممیزی رشته محلها در سال گذشته انجام شد و براین اساس رشته محلهای دارای مشکل آموزشی و زیرساختی شناسایی شدند که واحدها ملزم به رفع این مشکلات شدند.

مرحله دوم ممیزی رشته‌های دانشگاه آزاد نیز از ابتدای سال جاری آغازشده و قرار است نتایج آن تا پایان شهریورماه مشخص شود که طبق اعلام معاون آموزشی این دانشگاه اگر دراین مرحله همچنان رشته محلهایی با مشکلات آموزشی و زیرساختی مواجه باشند ظرفیت آنها در واحدهای این دانشگاه صفر و یا این نوع رشته محلها حذف می‌شوند.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *