تعلیق ۲۷ موسسه اعزام دانشجو تا اطلاع ثانوی/ ۵۷ موسسه معتبر نیستند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۵


تعلیق ۲۷ موسسه اعزام دانشجو تا اطلاع ثانوی/ ۵۷ موسسه معتبر نیستند

تعلیق ۲۷ موسسه اعزام دانشجو  تا  اطلاع ثانوی/ ۵۷ موسسه معتبر نیستند

454877616

بر اساس آخرین به‌روزرسانی، فهرست ۸۴ موسسه لغو مجوز شده اعزام دانشجو به خارج اعلام شد که از این تعداد ۲۷ موسسه اعزام دانشجو تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و ۵۷ موسسه فاقد اعتبار اعلام شدند.
کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات وزارت علوم در آخرین به‌روزرسانی که در ماه جاری صورت گرفت، لیست مؤسسات و شرکتهای لغو مجوز شده و عدم تمدید اعزام دانشجو را اعلام کرد. دراین به‌روزرسانی، فهرست ۸۴ موسسه و شرکت لغو مجوز شده اعزام دانشجو منتشر شد که این قبیل مؤسسات با توجه به ضوابط و مقررات، اجازه هیچ‌گونه فعالیت در خصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و… نخواهند داشت. بر اساس این فهرست، از مجموع ۸۴ موسسه و شرکت اعزام دانشجو، ۲۷ موسسه اعزام دانشجو تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و ۵۷ موسسه فاقد اعتبار اعلام شدند. تمام متقاضیان نسبت به اقدامات این مؤسسات باید دقت نظر کامل داشته باشند.
پس از تاریخ لغو مجوز در صورت عقد قرارداد جهت پیگیری شکایت احتمالی خویش، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام کنند. متقاضیان تحصیل در خارج از کشور که از طریق مؤسسات اعزام دانشجو اقدام می‌کنند، قبل از هر اقدامی ابتدا دانشگاه معتبری را از روی لیست اداره دانش‌آموختگان وزارت علوم انتخاب کنند سپس به لیست مؤسسات خدماتی اعزام مجاز و غیرمجاز که در وب‌سایت اداره بورس دانشجویان خارج وزارت علوم منتشرشده به آدرس scholarship.saorg.ir مراجعه کرده و هیچ آدرس دیگر را قبول نکنند. متقاضی بعدازاینکه از لیست وزارت علوم، دانشگاه و سپس موسسه معتبر را انتخاب کرد با موسسه تماس حاصل کند و مؤسسات موظف هستند اطلاعات و مشاوره لازم را ارائه دهند و فرایند اخذ پذیرش از دانشگاه خارجی را توصیف کنند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *