تشکیل پرونده سلامت پزشکی برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵


تشکیل پرونده سلامت پزشکی برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید

وزیر علوم خبر داد:

تشکیل پرونده سلامت پزشکی برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید

636929786

وزیر علوم از تشکیل پرونده سلامت پزشکی برای تمام دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی جدید
خبر داد.
به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد فرهادی در مراسم بازدید مشاور ارشد رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور از بخشهای مختلف سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران گفت: سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مولود انقلاب اسلامی است و قدمتی 30 ساله دارد و پژوهشهای کاربردی مهمی در بخشهای مهندسی پزشکی، مکانیک، کشاورزی، محیط‌زیست، فناوریهای نانو و انرژیهای تجدید پذیر در پژوهشکده‌ها و 35 شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد این سازمان انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به فعالیت ۳۹ پارک علم و فناوری با حدود ۶۰۰ مرکز رشد در سطح کشور، افزود: ارتباط بین بخش صنعت و دانشگاه تسهیل شده به‌طوری‌که میزان صادرات شرکتهای دانش‌بنیان حدود ۱۴۰ میلیون دلار بوده است.
وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشگاهها در سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد تومان قرارداد همکاری با شرکتهای صنعتی بخش خصوصی داشته‌اند، گفت: وزارت علوم به‌طور همه‌جانبه از فعالیت شرکتهای دانش‌بنیان حمایت می‌کند.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به دانشجویان گفت: تشکیل پرونده سلامت پزشکی برای تمام دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ازجمله اقدامات وزارت علوم در سال جدید تحصیلی است.
وزیر علوم همچنین ارائه تسهیلات ۷۰۰ هزارتومانی به همه دانشجویان مقطع دکتری را از دیگر اقدامات وزارت علوم اعلام کرد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *