تشکیل شورای «تحول پاسگاهها و کلانتریها» در ناجا

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵


تشکیل شورای «تحول پاسگاهها و کلانتریها» در ناجا

تشکیل شورای «تحول پاسگاهها و کلانتریها» در ناجا

680782657

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر توجه ویژه به کلانتری و پاسگاهها تأکید کرد و گفت: در جامعه با تکیهبر ارزشهای اجتماعی و خلاقیت مردم باید در جهت ایجاد امنیت، حرکت کنیم.

سردار شرفی در بیست و دومین همایش استانی رؤسای کلانتریها و فرماندهان پاسگاههای فرماندهی انتظامی لرستان بابیان این‌که امنیت، وسیله‌ای برای رشد، توسعه و پیشرفت جوامع است، گفت: یکی از اصلی‌ترین رسالتهای هر نظام، برقراری امنیت است. وی بابیان این‌که خدمات‌دهی پلیس به مردم، باید به‌خوبی و بدون منت انجام گیرد، تصریح کرد: مردم، ولی‌نعمت ما هستند بنابراین در جهت خدمت به آنها باید از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به این‌که رکن اصلی رویکرد پلیس جامعه‌محور مبتنی بر مشارکت مردم، نهادهای رسمی و مردم‌نهاد جامعه است، بیان کرد: اساس تأمین امنیت با تکیه‌بر تلاش همگانی و کمک مردم حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت، ازجمله چالشهایی است که روند رویکرد پلیس جامعه‌محور و به‌تبع آن مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم را، تحت تأثیر قرار داده است. این مقام انتظامی بابیان این‌که پرچم‌دار امنیت در کشور نیروی انتظامی است، تصریح کرد: درگذشته برای مجرمان، اعمال حبس در نظر گرفته می‌شد اما در عصر جدید اعمال شرایط اجتماعی از روشهای تنبیه محسوب می‌شود، ازاین‌رو دنیا به‌سوی جامعه مداری، حرکت می‌کند. سردار شرفی با اشاره به این‌که در جامعه با تکیه‌بر ارزشهای اجتماعی و خلاقیت مردم، باید در جهت ایجاد امنیت حرکت کنیم، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی در ایجاد تفرقه بین نظام، مردم و منحرف کردن افکار عمومی را دارند که باید با افزایش بصیرت، آگاهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنیم. وی بابیان همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس، افزود: تقویت گشتهای انتظامی و افزایش کلانتری و پاسگاهها بر اساس رشد جمعیت ازجمله برنامه‌های پلیس در جهت کاهش جرایم و خدمات‌رسانی بهتر به مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بابیان این‌که باید به کلانتری و پاسگاهها توجه ویژه‌ای شود، گفت: براین اساس شورای «تحول پاسگاه و کلانتریها» در ناجا تشکیل شد تا نقصهای احتمالی موجود برطرف و به فرامین مقام معظم رهبری در امر توجه به پاسگاه و کلانتریها، اهتمام ویژه شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار شرفی در خاتمه تصریح کرد: به‌واسطه هدایتهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا و نیز تلاش همه دستگاههای متولی و مشارکت مردمی، به شکر خداوند، امروز شاهد کشوری امن در مقایسه با کشورهای دنیا هستیم. منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *