تردد ۲ میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۵


تردد ۲ میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین

تردد ۲ میلیون نفر برای شرکت  در مراسم اربعین

853072996

فرمانده ناجا با اشاره به‌پیش بینی تردد بیش از ۲ میلیون زائر از مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین اعلام کرد: مأموران برای صدور گذرنامه به‌صورت تمام‌وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در خاتمه دیدار با مراجع معظم تقلید در قم در جمع خبرنگاران، گفت: توفیقی بود که امروز در محضر مراجع معظم تقلید در قم باشیم.
وی بابیان اینکه نیروی انتظامی برای ماه محرم، خدمات‌رسانی به هیئتهای مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با یک نظم خاص و امنیت مطلوب مراسم ماه محرم انجام شود.فرمانده ناجا به هیئتهای مذهبی توصیه کرد: در محرم هماهنگی و همکاری لازم را با مأموران نیروی انتظامی داشته باشند.
سردار اشتری با اشاره به‌پیش بینی تردد بیش از دو میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، گفت: امنیت تردد و تسهیل عبور و مرور زائران برای مراسم اربعین بر عهده نیروی انتظامی است؛ امسال نیز همانند سنوات گذشته این مراسم هرچه باشکوه‌تر و بلکه بهتر از گذشته برگزار شود.وی با اشاره به تسهیل در صدور گذرنامه زائران اربعین حسینی (ع)، گفت: سعی شده چند روز قبل از اربعین نوبت‌کاری مأموران بیشتر شود بنابراین مأموران برای صدور گذرنامه به‌صورت تمام‌وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
فرمانده ناجا به زائران توصیه کرد: برای تکمیل مدارکشان هرچه زودتر اقدام و در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و حتماً ویزا نیز به همراه داشته باشند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *