ترامپ: کسب و کارم را به کلی رها می‌کنم

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۰ دی ۱۳۹۵


ترامپ: کسب و کارم را به کلی رها می‌کنم

ترامپ: کسب و کارم را به کلی رها میکنم

 761208300

   دونالد ترامپ، رئیسجمهور منتخب آمریکا، اعلام کرده است که کسب و کارش را «به کلی» رها میکند تا بتواند روی ریاست جمهوری متمرکز شود.

ترامپ گفته است اسناد حقوقی لازم در حال تنظیم است تا او به کلی از جریان امور تجاری‌اش خارج شود. او گفته است: «ریاست جمهوری وظیفه بسیار مهم‌تری است».

به گزارش بی.بی.سی منتقدان دونالد ترامپ معتقدند وظایفش به عنوان رئیس‌جمهور ممکن است با کسب و کار گسترده او در آمریکا و دیگر کشورهای جهان دچار تداخل شود.

ترامپ گفته با وجود این‌که الزام قانونی برای این کار وجود نداشته، او لازم دیده که به عنوان رئیس‌جمهور هیچ تداخلی میان وظایف و منافعش وجود نداشته باشد.

دونالد ترامپ اولین رئیس‌جمهور آمریکا است که هیچ مقام عالی سیاسی یا نظامی نداشته و تنها سابقه فعالیتهای اقتصادی دارد. ترامپ از اواسط دهه 1970 میلادی با حمایت پدر ثروتمندش وارد بازار املاک و ساختمان شد و کسب و کارش را به حوزه‌های دیگر گسترش داد.

کسب و کار ترامپ طی دوران تبلیغات انتخاباتی باعث انتقاداتی از او شده بود. او از جمله مورد انتقاد بود که چرا اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر نمی‌کند. منتقدان دونالد ترامپ متهمش می‌کردند که شاید به دلیل فرار مالیاتی نمی‌خواهد اظهارنامه مالیاتی‌اش دیده شود. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *