ترامپ «دیوانه‌تر از دیوانه»

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵


ترامپ «دیوانه‌تر از دیوانه»

هافینگتون پست:

ترامپ «دیوانهتر از دیوانه»

 

 

 

727166066

پایگاه اینترنتی «هافینگتون پست» نوشت بسیاری از کاربران توییتر دونالد ترامپ رئیسجمهوری آمریکا را از «دیوانه هم دیوانهتر» میدانند.

‌این پایگاه اینترنتی آمریکایی از طوفان توییتری پس از اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی وی خبر داد.

هافینگتون پست افزود: کنفرانس مطبوعاتی ترامپ که انجام شد در شبکه‌های اجتماعی و بخصوص توییتر با واکنش عظیمی روبرو شد هر چند نظراتی که درباره آن ابراز شد را نمی‌توان خیلی مهربانانه توصیف کرد.

به‌طور مثال یک کاربر پس از اتمام کنفرانس که از تلویزیون تماشا کرده بود نوشت: تا یک ساعت پیش فکر می‌کردم ترسناک‌ترین چیزی که تاکنون تماشا کرده‌ام فیلم «روانی» بوده است.

کاربر دیگری نوشت: یادتان است زمانی فکر می‌کردیم بدترین چیزی که در کنفرانس مطبوعاتی یک رئیس‌جمهور می‌توانست اتفاق بیفتد پرت کردن کفش به‌سوی او بود؟

یک کاربر دیگر با توصیف ترامپ به‌عنوان یک اسباب‌بازی ماشینی در صفحه توییتر خود نوشت: آمریکای عزیز، به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور خراب‌شده است؟ اصلاً به این فکر کرده‌اید که وی را خاموش کنید و دوباره روشن کنید؟ شاید هم بهتر باشد کارت گارانتی وی را چک کنید.

منبع: همشهری


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *