تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز شد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۵


تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز شد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز شد

%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d9%88-%d8%aa%d9%81%d8%ad%d8%b5-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%ba

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: اینکه بهجای تخلف گفته میشود «بدهی معوق»، به نظرم از سر عدم اطلاع کافی درباره تخلفاتی است که دراین صندوق صورت گرفته است.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که «آیا فعالیت کمیته تحقیق و تفحص از اتفاقات و ابهامات صندوق ذخیره فرهنگیان شروع به کارکرد و آیا اتفاقات این صندوق «معوقه بانکی» است؟»، اظهار داشت: جلو جلو نمی‌توانیم در خصوص این موضوع مطلبی بگوییم.

وی افزود: نه می‌گوییم اختلاس و نه می‌گوییم بدهی معوق درست است؛ هیچ‌کدام را تأیید نمی‌کنیم و تا زمانی که کارکنیم و برایمان محرز شود که چه مشکلی وجود داشته است نمی‌توانیم اعلام کنیم.

زاهدی در خصوص اعلام «بدهی معوق» در خصوص اتفاقات صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطرنشان کرد: این مطلب که این‌طوری گفته می‌شود به نظرم از سر عدم اطلاع کافی درباره تخلفاتی است که دراین صندوق صورت گرفته است. وی ادامه داد: ان‌شاءالله کمیته تحقیق و تفحصی که تشکیل‌شده و کار را آغاز کرده است با دقت، وسواس و با لحاظ منافع فرهنگیان، بررسی می‌کند و دراین راستا از کارشناسان خبره و زبده کشور که در حوزه بانکداری، سرمایه‌گذاری و حقوقی کارکرده‌اند و ورزیده هستند، استفاده می‌کنیم تا بتوانیم یک قضاوت کاملاً عادلانه، صادقانه و منطبق بر آنچه آنجا اتفاق افتاده است، داشته باشیم. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی نتایج کلی و قطعی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر خواهد شد؟»، گفت: قانون پیش‌بینی کرده و 6 ماه دراین خصوص فرصت داریم تا نتایج بررسیها را اعلام کنیم، اما این زمان قابل تمدید است که امیدواریم در همان زمان 6 ماه نتایج را مشخص کنیم. منبع: فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *