تأییدیه مراکز مشاوره ازدواج سندی برای ثبت ازدواج بشود

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۵


تأییدیه مراکز مشاوره ازدواج سندی برای ثبت ازدواج بشود

وزیر ورزش و جوانان:

تأییدیه مراکز مشاوره ازدواج سندی برای ثبت ازدواج بشود

837728583

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تأییدیه مراکز مشاوره ازدواج بهعنوان سندی برای ثبت ازدواج مدنظر قرار گیرد البته شاید چنین خواستهای رؤیایی باشد ولی کارهای بزرگ با برداشتن قدم اول باید شروع شود.

 مسعود سلطانی فر در مراسم اعطای پروانه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده افزود: رشته‌های مختلف مرتبط با علوم انسانی از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و کشورهای توسعه‌یافته تمرکز زیادی بر این علوم دارند ولی کمتر به این رشته‌ها می‌پردازیم.

وی با بیان این‌که ازدواج نیز یکی از مقوله‌های مهم علوم انسانی است، گفت: در 20، 30 سال اخیر، امکانات مادی و پشتیبانیهای لازم برای ازدواج بهتر شده است اما آمار طلاق افزایش‌یافته، در این شرایط به نظر می‌رسد باید روی علوم انسانی و شاخه‌های مختلف آن به‌ویژه شاخه‌هایی که مربوط به تربیت مردم و پرورش آنان است توجه بیش‌تری بکنیم.

 وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: لازم است آموزشهای لازم را در زمینه‌های مربوط به تربیت و پرورش به مردم بدهیم و نیمه‌پر لیوان را ببینیم. وی اضافه کرد: مردم مسؤولان را به‌عنوان باب‌الحوائج خود می‌بینند. ما باید این موضوع را قدر بدانیم و در جهت باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم گام برداریم. سلطانی فر در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است و در سه و سال و نیم اخیر نیز دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که بهترین آن برداشته شدن سایه جنگ از کشور است. لازم است هر کدام در جایگاه خود فکر و تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم آینده روشن‌تری را رقم بزنیم. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *