تأثیر رونق ساخت‌وساز بر بیمه کارگر ساختمانی

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵


تأثیر رونق ساخت‌وساز بر بیمه کارگر ساختمانی

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی به آخرین جزئیات بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند.
محمد حسن‌زاده در مورد بیمه کارگران ساختمانی افزود: بیمه کارگران ساختمانی چند سالی است که اجرا می‌شود و تاکنون یک‌میلیون کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرارگرفته‌اند.
وی به حذف بیمه برخی از کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: این افراد کسانی بودند که در مشاغل دیگری به‌جز کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده‌اند که شناسایی‌شده‌اند.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار کارگر ساختمانی که شغلشان این نبوده با استفاده از بانکهای اطلاعاتی موجود در کشور شناسایی شدند.
به گفته زدا، از این افراد درخواست کردیم که در شغل خود بیمه شوند و کارگران ساختمانی جدیدی جایگزین آنها و بیمه شدند.
وی همچنین در مورد کارگران ساختمانی پشت نوبت بیمه نیز اظهار داشت: برآورد ما این است که ۵۰۰ هزار نفر که شغلشان کارگر ساختمانی است برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن پشت نوبت هستند.
وی در مورد بیمه کارگران ساختمانی جدید نیز گفت: چنانچه ساخت‌وسازها رونق گیرد و صدور پروانه ساختمانی نیز بیشتر شود دراین صورت اعتبار بیشتری به ما تخصیص پیدا خواهد کرد و می‌توانیم تعداد بیشتری از کارگران ساختمانی را بیمه کنیم. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *