بنیاد شهید زیر ذره‌بین


دسته: حقوق اداری
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵


بنیاد شهید زیر ذره‌بین


بنیاد شهید زیر ذره‌بین

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در شرایطی که جانبازان و خانواده‌های محترم شهدا در شرایط سخت اقتصادی موجود شرایط چندان مساعدی ندارند به خصوص در حوزه‌های درمانی و بهداشتی، اما متاسفانه مسوولان امر در بنیاد شهید و امور ایثارگران توجهی به این مسئله ندارند و می‌گویند که منابع مالی نداریم.
امیر خجسته رییس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص آخرین وضعیت تحقیقات صورت گرفته از بنیاد شهید، اظهار داشت: مدارک لازم در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گرفته و من هم از وقت خودم در مجلس استفاده و گزارش تحقیق و تفحص را در صحن علنی قرائت کردم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: در شرایطی که جانبازان و خانواده‌های محترم شهدا در شرایط سخت اقتصادی موجود شرایط چندان مساعدی ندارند به‌خصوص در حوزه‌های درمانی و بهداشتی، اما متأسفانه مسوولان امر در بنیاد شهید و امور ایثارگران توجهی به این مسئله ندارند و می‌گویند که منابع مالی نداریم.
وی افزود: ادعای کمبود منابع مالی در شرایطی است که ما امروز مشاهده می‌کنیم در بانک دی که وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است اتفاقات خاصی روی می‌دهد.

رییس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: در شرایطی که برای اعطای یک وام 2، 3 یا 5 میلیون تومانی به جانبازان و خانواده‌های شهدا، اقدامات سختگیرانه بسیاری انجام می‌شود اما ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می‌دهد مبالغ میلیاردی بدون ضوابط و چارچوب قانونی به سایر بخشها منتقل
 شده است.
خجسته در پایان عنوان کرد: بررسی و تفحص از بنیاد شهید انجام شده و پیگیریها در این خصوص تا حصول نتیجه ادامه می‌یابد.
منبع: پایگاه خبری موج‌رسا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *