برگزاری مجمع عمومی جبهه پیروان در هفته‌های آتی

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵


برگزاری مجمع عمومی جبهه پیروان در هفته‌های آتی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد؛

برگزاری مجمع عمومی جبهه پیروان در هفته‌های آتی

 %d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ac%d8%a8%d9%87%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d9%87

سجادی گفت: جبهه پیروان بهطور دایم نظرات خود را بهوسیله رئیس جبهه و اعضای شورای مرکزی به جامعه روحانیت منتقل میکند.

سید کمال سجادی درباره روند فعالیت جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات سال آینده، گفت: جلسات ما به‌طور مرتب در سطح شورای مرکزی، هیأت رئیسه و ستاد انتخابات شورای شهر برگزار می‌شود. او بیان کرد: مجمع عمومی جبهه پیروان در هفته‌های آتی برگزار می‌شود و اکنون در حال‌ بررسی زمان برگزاری این همایش سراسری هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در تصریح بررسی گزینه‌های ریاست جمهوری گفت: قصد داریم اسامی مطرح‌شده و افرادی که تماس می‌گیرند را موردبررسی قرار دهیم و اعتقاد داریم ممکن است تعداد نامزدها نسبتاً زیاد باشد، اما این تعداد نمی‌تواند نظر اصولگرایان را تأمین کند.

او افزود: باید درنهایت با توجه به رایزنیهایی که در جمع اصولگرایان انجام می‌شود، به جمع‌بندی نهایی برسیم و مقررشده است جامعه روحانیت مبارز برای تشکیل مجمع اصولگرایان دعوتی از فعالان اصولگرایی به عمل آورد و در آن مجمع تقسیم‌کار انجام شود تا درنهایت و ایدئال اصولگرایان به کاندیدای واحد برسند.

سجادی در ادامه تأکید کرد: البته جبهه پیروان به‌طور دایم نظرات خود را به‌وسیله رئیس جبهه و اعضای شورای مرکزی به جامعه روحانیت منتقل کرده و می‌کند. او افزود: منتظر دعوت جامعه روحانیت مبارز از تشکلهای اصولگرا که محوریت جامعه روحانیت مبارز را قبول دارند هستیم که ظاهراً باید با اتمام ماه صفر این دیدار برگزار شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای اجماع اصولگرایان با جبهه پایداری گفت‌وگو و رایزنی نداشته‌ایم اما در خبرها آمده بود که بین جبهه پایداری و جامعه روحانیت مبارز رایزنی انجام‌شده است.

منبع: ایلنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *