برگزاری جشنواره با حضور انجمنهای علمی دانشجویی ۱۰۰ دانشگاه

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵


برگزاری جشنواره با حضور انجمنهای علمی دانشجویی ۱۰۰ دانشگاه

برگزاری جشنواره با حضور انجمنهای علمی دانشجویی ۱۰۰ دانشگاه

11-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87

فضل ا… ایرجی کجوری گفت: نهمین جشنواره حرکت سوم تا پنجم مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور انجمنهای علمی دانشجویی از ۱۰۰ دانشگاه برتر کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره حرکت ویژه انجمنهای علمی دانشجویی شامل ۲ مرحله دانشگاهی و سراسری است که مرحله دانشگاهی این جشنواره در اردیبهشت و خردادماه سال جاری در دانشگاههای کشور برگزارشده است و برگزیدگان مرحله دانشگاهی در مرحله سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این دوره از جشنواره شامل سه بخش رقابتی انجمنهای علمی دانشجویی فعال، خلاق و دانشگاه برگزیده است که بیش از ۱۰۰ دانشگاه از سراسر کشور اعم از دانشگاههای دولتی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان در آن مشارکت و حضور فعال دارند.
وی با اشاره به رشد ۲۲ درصدی آثار ثبت‌شده در دبیرخانه این جشنواره نسبت به دوره قبل، گفت: آثار مذکور در ۵ گروه تحصیلی فنی و مهندسی شامل ۳۰۷ اثر، علوم انسانی ۱۷۰ اثر، کشاورزی و علوم دامی ۶۵ اثر، علوم پایه ۹۱ اثر و هنر، معماری و شهرسازی ۶۶ اثر است.
ایرجی کجوری ادامه داد: در نهمین دوره جشنواره حرکت بخشی به‌عنوان انجمنهای علمی دانشجویی فعال با محورهای آموزشی، ترویجی، کارآفرینی، اختراع و ابتکار و نوآوری و آثاری همچون: کتاب، نشریه، مسابقه علمی طراحی گردیده است که بیش از ۷۰۰ اثر دراین بخش در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است. وی یادآور شد: در بخش خلاق که برای نخستین بار در جشنواره ملی حرکت پیش‌بینی‌شده ۲۷۶ اثر در ۱۰ حوزه انجمن علمی و مشارکت دانشجویی، انجمن علمی و آزاداندیشی، انجمن علمی و اخلاق حرفه‌ای و دانشگاهی، انجمن علمی و ترویج کارآفرینی، انجمن علمی و اقتصاد مقاومتی، انجمن علمی و مشارکت استادان، انجمن علمی و تعاملات علمی بین‌المللی، انجمن علمی و مفاخر، انجمن علمی و محیط‌زیست به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است. ایرجی کجوری افزود: فرآیند داوری آثار رسیده در حال انجام است و نتایج آن به‌زودی توسط کمیته داوران اعلام خواهد شد.
گفتنی است در زمان برگزاری این جشنواره نیز نمایشگاهی از آثار انجمنهای علمی دانشجویی برپا خواهد شد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *