برگزاری آزمون روز 6 اسفندماه

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵


برگزاری آزمون روز 6 اسفندماه

ثبتنام بیش از 152 هزار داوطلب  در آزمون دوره دکتری

برگزاری آزمون روز 6 اسفندماه

 471459704

مهلت ثبتنام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمهمتمرکز سال ۹۶ تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز سهشنبه ۳۰ آذرماه به پایان میرسد.

وی افزود: به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام خود در دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 96 اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه توصیه‌ای به داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه آزاد هستند نیز باید نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود، بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی با ارائه آماری از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 28 آذرماه، ۱۵۲ هزار و ۵۲ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 اذعان کرد: این آزمون روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از روز سه‌شنبه، ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفندماه به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *