برنامه 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیل‌شدن به دانشگاه سبز

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۵


برنامه 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیل‌شدن به دانشگاه سبز

وزیر علوم خبرداد:

برنامه 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیلشدن به دانشگاه سبز

 

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برای تبدیل‌شدن به دانشگاه سبز، حفظ محیط‌زیست و کاهش مصرف انرژی گفت: ضرورت دارد در بخشهای ستادی نیز این رویه ادامه یابد.

دکتر محمد فرهادی در جلسه شورای مدیران وزارت علوم گفت: باید همه واحدها و دانشگاهها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

دکتر فرهادی در ادامه سخنان خود گفت: ارتقای کیفیت در همه فرآیندهای جاری در آموزش عالی از اهداف ما است لذا ضرورت دارد مأموریتها و وظایف همه بخشها روشن و مورد نظارت مستمر قرار بگیرد.

وزیر علوم با تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت آنان گفت: تمامی مدیران باید پس از بررسیهای کارشناسی درخواستهای ارباب‌رجوع، به شکل شفاف و روشن پاسخ لازم را ارائه کنند و ارائه پاسخ مشمول مرور زمان نشود.

در ادامه این نشست دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر با اشاره به دستور جلسه این نشست در خصوص نقش مدیران میانی در تصمیم‌گیریها گفت: مدیران میانی نقش هدایتگر را در اخذ تصمیمات دارند و باید با استفاده از نظرات کارشناسان و مشارکت جمعی آنان، موضوعات را بررسی کرده و پیشنهادهای خود را به مدیران عالی ارائه کنند.

دکتر باقری رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأت ممیزه مرکزی نیز دراین نشست گفت: مسئولیت اصلی جلب رضایت ارباب‌رجوع و پاسخگویی مطلوب به آنان بر عهده مدیران میانی است که با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیتهای قانونی و کارشناسی باید در اسرع وقت به متقاضیان پاسخ دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد سعید تسلیمی قائم‌مقام وزیر علوم در جمع‌بندی نهایی این نشست گفت: هدف اصلی از برگزاری شورای مدیران، ایجاد همدلی، اشتراک مساعی، تبادل‌نظر و هم‌افزایی و هم‌راستایی انگیزشها و نگرشهای مدیران حوزه‌های مختلف است.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *