برنامه های رئیس جمهور 
در سفر به آذربایجان


دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵


برنامه های رئیس جمهور 
در سفر به آذربایجان


معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد

برنامه های رئیس جمهور 
در سفر به آذربایجان

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران یکشنبه 17 مرداد برای دیدار دوجانبه و همچنین شرکت در اجلاس سه‌جانبه ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان به باکو سفر می‌کند.
وی افزود: حجت‌الاسلام حسن روحانی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری فدراسیون روسیه و الهام علی‌اف رئیس‌جمهوری آذربایجان، دوشنبه آینده و در اجلاس مشترک باکو همکاریهای سه‌جانبه، ازجمله در حوزه بازرگانی، انرژی، ارتباطات، مسائل زیست‌محیطی، مبارزه با تروریسم، حمل‌ونقل و ترانزیت را موردبحث و بررسی قرار خواهند داد.

اسماعیلی اضافه کرد: رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه این اجلاس، دیدار دوجانبه‌ای نیز با ولادیمیر پوتین خواهد داشت و مسائل موردعلاقه و سیر همکاریهای کشورمان و روسیه موردبررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: روز یکشنبه هفدهم مردادماه به دیدارهای دوجانبه آقای دکتر روحانی با همتای آذربایجانی خود اختصاص خواهد داشت و روند اجرای توافقات دو کشور و نیز همکاریهای تازه در حوزه‌های بازرگانی، صنعتی، انرژی، فرهنگی، بانکی، تسهیلات کنسولی، ارتباطات و به‌ویژه حمل‌ونقل ریلی موردبررسی و تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی چند واحد صنعتی مشترک در آذربایجان همراه با انتقال فناوری از کشورمان آغاز خواهد شد. رئیس‌جمهور را در این سفر تعدادی از وزرا و مقامات بلندپایه کشورمان همراهی می‌کنند. رئیس‌جمهور بعدازظهر دوشنبه به تهران بازخواهد گشت. منبع: آخرین خبر

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *