برنامه آینده صداوسیما فعالیت روی فضای مجازی است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۵


برنامه آینده صداوسیما فعالیت روی فضای مجازی است

برنامه آینده صداوسیما فعالیت روی فضای مجازی است

919462225

رییس رسانه ملی در مراسم بهره‌برداری از طرحهای فنی بندرعباس بیان کرد که برنامه آینده صداوسیما فعالیت روی فضای مجازی است.
عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی در مراسم بهره‌برداری از چهار طرح فنی در بندرعباس گفت: برنامه آینده صداوسیما فعالیت روی فضای مجازی است که پروژه‌های تلویزیون تعاملی و ارائه سرویسهای متعدد بر بستر فضای مجازی ازجمله این برنامه‌ها است.
رییس رسانه ملی گفت: با توجه به تأثیر روزافزون فضای مجازی بر زندگی مردم، سازمان برنامه‌های گسترده‌ای دراین زمینه در نظر گرفته است که به‌تدریج انجام می‌شود. باوجود رقابت سنگین رسانه‌ای در دنیای امروز باید معماری رسانه‌ای صداوسیما را کامل کنیم که تکمیل پوشش دیجیتال بخشی از این معماری است.
علی عسکری بیان کرد: امروز با بهره‌برداری از طرحهای توسعه پخش دیجیتال مرکز خلیج‌فارس، ۱۲ منطقه این استان پهناور می‌توانند از خدمات پخش دیجیتال بهره‌مند‌ می‌شوند که این بخشی از تکمیل پوشش دیجیتال در کشور است. هرمزگان با توجه به مرزی بودن و اهمیت ویژه‌ای که دارد برای سازمان صداوسیما در اولویت است و تکمیل پوشش دیجیتال در هرمزگان با اولویت انجام خواهد شد.
مهران جلائی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس نیز در مراسم راه‌اندازی این طرحها گفت: مهم‌ترین این طرحها راه‌اندازی ۱۲ سامانه تلویزیونی دیجیتال است. با راه‌اندازی این سامانه‌ها، ۱۶ روستای هرمزگان در شهرستانهای جاسک، بشاگرد و سیر یک با جمعیت چهار هزار و ۸۹۳ نفر، برای نخستین بار شبکه‌های صداوسیما را دریافت می‌کنند.
وی یادآور شد: برای اجرای این طرحها ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره‌برداری رسمی از این سامانه‌ها، پوشش تلویزیونی دیجیتال برای ۶۵ هزار نفر از مردم شرق هرمزگان و اهالی شهر زرآباد سیستان و بلوچستان فراهم شد.
جلائی در پایان عنوان کرد: میزان پوشش شبکه‌های دیجیتال در هرمزگان از پنجاه‌وشش صدم درصد به ۹۰ درصد افزایش یافت و با بهره‌برداری از این طرحها پوشش پخش دیجیتال برای ۶۰۰ هزار نفر از مردم هرمزگان به ۲۷ شبکه افزایش یافت.
سه طرح نوسازی تجهیزات پشتیبانی صدا و تصویر از دیگر طرحهایی است که با حضور رئیس رسانه ملی در صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *