برنامه‌ای برای حذف پایان‌نامه دوره ارشد نداریم

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵


برنامه‌ای برای حذف پایان‌نامه دوره ارشد نداریم

معاون آموزشی وزارت علوم تأکید کرد:

 برنامهای برای حذف پایاننامه دوره ارشد نداریم

163458658

 

 

معاون آموزشی وزارت علوم با تأکید بر اینکه حذف پایاننامه از مقطع کارشناسی ارشد را تکذیب میکنم، تأکید کرد: تمامی دانشجویانی که در دوره آموزشی پژوهشی کارشناسی ارشد ورود پیدا کنند موظف به گذراندن پایاننامه هستند و وزارت علوم هیچ برنامهای برای حذف پایاننامه از این مقطع ندارد.

دکتر شریعتی نیاسر با اعلام این مطلب اظهار کرد: وزارت علوم به‌هیچ‌عنوان برنامه‌ای برای حذف پایان‌نامه از مقطع کارشناسی ارشد ندارد و دانشجویانی که دوره‌های آموزشی پژوهشی مقطع کارشناسی ارشد ورود پیدا کنند باید پایان‌نامه ارائه دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: ماده 25 آیین‌نامه آموزشی وزارت علوم تأکید می‌کند تنها در شرایط خاص و استثنایی دانشجویان می‌توانند با موافقت و تأیید دانشگاه و مراجع قانونی به‌جای ارائه پایان‌نامه واحد درسی بگذرانند؛ بنابراین این‌که پایان‌نامه به‌طورکلی از دوره کارشناسی ارشد حذف شود به‌هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نیست. معاون آموزشی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: نظام آموزش عالی در مقطع آموزشی پژوهشی کارشناسی ارشد بر اساس پایان‌نامه تعریف‌شده است و به‌هیچ‌عنوان در آینده نیز دنبال حذف آن در دانشگاهها نیستیم. منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *