برخی مسوولان از تخریب دانشگاه و تشویش اذهان خودداری کنند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۵


برخی مسوولان از تخریب دانشگاه و تشویش اذهان خودداری کنند

سخنگوی دانشگاه آزاد:

برخی مسوولان از تخریب دانشگاه و تشویش اذهان خودداری کنند

سخنگوی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه مستندات تایید رشتههای این دانشگاه را در اختیار داریم، گفت: این اطمینان را به دانشجویان میدهم که تمامی پذیرشهای دانشگاه آزاد اسلامی در سال 95 و قبل از آن دارای مجوز قانونی بوده و هیچ رشته فاقد مجوز در این دانشگاه پذیرش انجام نداده است.

%d8%b3%d8%ae%d9%86%da%af%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-11

دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این مطلب، قانون را مبنای تمامی کارها و امور در دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: هیچ ‌وقت نمی‌توان با قانون برخورد سلیقه‌ای و شوخی انجام داد. این دانشگاه در چارچوب ضوابط آموزش عالی فعالیت می‌کند طبیعتاً انتظار از دستگاههای تصمیم‌گیرنده نیز این است که متولیان امر آموزش عالی نیز با ادبیات قانونی، تکریم و احترام با دانشگاه آزاد اسلامی رفتار کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: حداقل انتظاری که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین زیرنظام آموزش عالی غیردولتی دارد این است که برخی مسوولان از تخریب دانشگاه و تشویش اذهان دانشجویان، خانواده‌ها و مردم خودداری کنند و دانشگاه آزاد نیز برای احترام به حقوق دانشجویان خود و همینطور پایبندی به قانون مسائل را پیگیری و در زمینه‌های مختلف از ظرفیتهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.

دکتر علوی فاضل با تاکید بر اینکه تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد دارای مجوز قانونی هستند، گفت: من این اطمینان را به دانشجویان، خانواده‌ها و مردم می‌دهم که تمامی رشته‌های این دانشگاه دارای مجوز قانونی است و پذیرشهای دانشگاه آزاد در سال 95 و قبل از آن نیز براساس مجوز قانونی صورت گرفته و هیچ رشته‌ای فاقد مجوزی را در این دانشگاه پذیرش نکردیم. سخنگوی دانشگاه آزاد تاکید کرد: اما اینکه نقل قولهایی از برخی مسوولان مطرح می‌شود مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی موضوع مجوز رشته‌های دانشگاه سیاسی کرده است، یک بحث کاملا رسانه‌ای و حاشیه‌ای است. ما هیچ‌گاه مسائل دانشگاهی و مقرراتی را به عرصه رسانه‌ها نمی‌کشانیم چراکه به دنبال تخریب کسی نیستیم اما متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی به شدت تحت فشار و تخریب رقبای خود قرار دارد و روزانه شاهد تزریق ناامیدی و دلسرد کردن دانشجویان این دانشگاه از سوی رقبا هستیم. درحالی‌که مستنداتی در اختیار دارم که نشان می‌دهد بحثهای واقعی و اداری غیر از مباحث رسانه‌ای و جلوی دوربین در مورد دانشگاه آزاد است.

سخنگوی دانشگاه آزاد در پایان توجه به آموزش و ارتقاء کیفیت را از مهمترین اهداف این دانشگاه دانست و گفت: مسوولان آموزش عالی در بخشهای دولتی و غیردولتی موظف هستند در راستای ارتقای کیفیت آموزش مباحث اداری را طوری مطرح کنند که متقاضیان از دانشگاه دلسرد نشوند. در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی مرتب با وزارت علوم جلسات مشترک برگزار می‌کند و همچنین نامه‌ای در اختیار داریم که براساس آن تمامی رشته‌های این دانشگاه دارای مجوز هستند.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *