باید مراجع ذی‌صلاح رسیدگی کنند

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۸ دی ۱۳۹۵


باید مراجع ذی‌صلاح رسیدگی کنند

نظرکمیسیون امنیت ملی مجلس راجع به انتشار ناقص سخنان ظریف:

باید مراجع ذیصلاح رسیدگی کنند

 2

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حواشی اخیر اظهارات ظریف بیانیهای صادر کرد.

دراین بیانیه‌ آمده است: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیونهای مجلس از حساسیت و ظرافتهای ویژه‌ای برخوردار است که عدم توجه به قواعد حاکم بر آن می‌تواند به منافع ملی نظام ضربه بزند. حضور منظم وزرای خارجی، اطلاعات، کشور و دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح دراین کمیسیون نشان‌دهنده میزان اهمیت، حفظ اسرار نظام دراین جایگاه مهم است.

حادثه تلخی که هفته گذشته پس از جلسه مشترک وزیر محترم امور خارجه و معاونین این وزارتخانه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اتفاق افتاد هنجارشکنی و حاشیه‌سازی بی‌منطقی بود که اکثریت قریب به‌اتفاق اعضای کمیسیون نسبت به آن معترض‌اند. عدم توجه به‌ضرورت حفظ مطالب مطرح‌شده در آن جلسه و اصرار بر افشا و انتشار آن به‌صورت ناقص و گزینشی؛ گناهی نابخشودنی و خدمتی به دشمنان انقلاب اسلامی است که مراجع ذیصلاح باید به آن رسیدگی کنند. سخنی که وزیر محترم امور خارجه دراین جلسه اعلام نمود، نه اشتباه در برجام بود و نه اشتباهی در سیاستهای راهبردی نظام، بلکه صرفاً اشاره‌ای به یک اشتباه در اعلام موضع بود.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن ابراز تأسف از این واقعه تلخ بر ضرورت وحدت و همدلی همه آحاد مردم و مسؤولین و همه دستگاههای ذی‌ربط به‌منظور پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی تاکید می‌نماید. لازم به ذکر است این بیانیه از طریق علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اختیار خبرنگاران پارلمانی قرار گرفت.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *