بانک شهر، در شهر سد معبر کرد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۵


بانک شهر، در شهر سد معبر کرد

بانک شهر، در شهر سد معبر کرد

 

در دنیای امروز عابر بانکها و بانکها از وسیله‌ها و مکانهای ضروری به‌حساب می‌آیند، اما مهم‌تر از وجود عابر بانکها، قرار داشتن آنها در مکان مناسب ازلحاظ سهولت دسترسی در ساعات مختلف شبانه‌روز و همچنین فاصله مناسب آن از اقصی نقاط شهر است.

شهرستان بهارستان ازلحاظ تعداد عابر بانک با مشکلاتی روبه‌رو هست و مردم ازنظر دسترسی به عابر بانک در ساعات مختلف روز و مکانهای مختلف شهر مجبورند مسافت زیادی را طی کنند و یا مدت‌زمان زیادی را در صفهای طولانی بایستند. مسؤولان شهرستان به‌تازگی برای کاهش این مشکل در سطح شهرستان اقدام به‌قرار دادن یک اتاقک خودپرداز در شهرک سبز دشت نموده‌اند، اما به نظر می‌رسد این اتاقک خودپرداز بانک شهر نه‌تنها کمکی به کاهش مشکلات نمی‌کند بلکه مشکلات تازه‌ای نیز به وجود خواهد آورد.

بنا به گفته شهروندان به دلیل مخروبه بودن اطراف این مکان مردم حتی برای عبور از این محل با مشکل روبه‌رو هستند چه برسد به برداشت پول و انجام کارهای بانکی دراین مکان، زیرا این اتاقک در قسمتی از این شهرک قرار دارد که در هنگام شب نه‌تنها آن محیط نور کافی ندارد بلکه سگهای ولگرد و معتادین در اطراف آن محل حضور دارند.

لازم به ذکر است که این شعبه بانک شهر با قرار گرفتن در پیاده‌رو کنار مدرسه باعث شده است تا دانش آموزان و حتی مردم عادی برای رفت‌وآمد مجبور شوند تا به خیابان بروند که این خود امری خطرناک و حادثه‌آفرین است که در هنگام شب خطر این موضوع چند برابر می‌شود چراکه این منطقه نور مناسبی نداشته و ممکن است رانندگان به‌خوبی مقابل خود را نبینند. در پایان باید پرسید که بهتر نبود قبل از قرار دادن و دایر کردن این مکان توجه بیشتری به محل قرارگیری آن ازنظر کارشناسی می‌شد؟

منبع: فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *