بازخوانی پرونده: پدری سنگدل که دخترش را سر راه گذاشت

دسته: وبگردی
بدون دیدگاه
جمعه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶


بازخوانی پرونده: پدری سنگدل که دخترش را سر راه گذاشت

مرد جوان که از دست زخم زبان‌های همسر دومش به تنگ آمده بود تصمیم گرفت، دختر 12 ساله‌اش را سر راه بگذارد. او زمانی که این اقدام را انجام می‌داد، تصور می‌کرد جرم سنگینی مرتکب شده و پرونده‌ای در این خصوص برایش تشکیل خواهد شد.

مدتی قبل ماموران پلیس Police هنگام گشت‌زنی در خیابان، متوجه صدای گریه شدند. ماموران ابتدا تصور کردند صدای گریه کودک از داخل یکی از خانه‌ها به گوش می‌رسد، اما کمی‌ که دقت کردند متوجه شدند صدا از گوشه دیوار و داخل یکی از کوچه‌هاست.

به‌دنبال صدا، ماموران پلیس وارد کوچه و با دختر نوجوانی مواجه شدند که به دیوار سیمانی تکیه داده بود و بی‌محابا می‌گریست. دخترک در برابر سوال‌های ماموران سکوت کرده بود و آنها با این احتمال که او گمشده است، او را به کلانتری منتقل کردند. با انتقال دختر نوجوان به کلانتری و بهبود نسبی او، دخترک که پریا نام داشت، علت گریه‌هایش را که راز تلخی بود برملا کرد. او گفت: پدرم مرا از خانه بیرون کرده است. وقتی او داشت مرا بیرون می‌کرد خیلی التماسش کردم و به او گفتم جایی برای رفتن ندارم، اما پدرم اعتنا نکرد و در را به رویم بست. حدود یک ساعت در زدم و از او خواستم که در را باز کند، اما وقتی عکس‌العملی ندیدم، خسته شدم. به دیوار خانه‌مان تکیه دادم و شروع به گریه کردم.

او ادامه داد: پدر و مادرم مدتی است از هم جدا شده‌اند. چند وقت بعد پدرم با نامادری‌ام ازدواج کرد. اوایل رفتار نامادری‌ام خوب بود، اما کم‌کم تغییر کرد. مدام مرا اذیت می‌کرد و بعد هم به پدرم گفت حاضر نیست که من در خانه باشم. آن‌قدر ایراد گرفت و بهانه آورد که پدرم عصبانی شد و مرا از خانه بیرون کرد. از مادرم هم خبر ندارم فکر کنم او هم ازدواج کرده است. پدرم بیرونم کرده است و از مادرم هم خبری ندارم. به همین دلیل جایی برای رفتن ندارم.

شکایت از پدر

به‌دنبال این ماجرا موضوع به دادسرا اعلام شد و باتوجه به بیرون و رها کردن پریا از خانه، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و ماموران سراغ پدر دخترک رفتند. اما مرد حاضر به پذیرش دخترش نبود. از مادر پریا نیز درخواست شد تا به دادسرا بیاید. اما او نیز از پذیرش دخترش خودداری کرد. درنهایت به دستور بازپرس پرونده مرد جوان به پذیرش پریا موافقت کرد اما از آنجا که او مرتکب جرم Crime کودک آزاری شده و دخترش را از خانه بیرون کرده بود، پرونده‌ای در این خصوص در دادسرا تشکیل شد. رکنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *