این مرد، کارمندان بانک را به خانه می برد و… / او را می شناسید+ عکس

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


این مرد، کارمندان بانک را به خانه می برد و… / او را می شناسید+ عکس

این مرد، کارمندان بانک را به خانه می برد و… / او را می شناسید+ عکس

آدم ربایی که در استان البرز با کارمدان و روسای بانک ها طرح دوستی می ریخت و سپس می ربایید به پایان کار خود رسید.

جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: فرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک‌ها طرح دوستی می‌ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می‌کرد، دستگیر شد.

وی افزود: چندی پیش یکی از معاونان شعب بانکی در کرج، ماموران پلیس را در جریان قرار داد و مدعی بود که رئیس این شعبه به صورت تلفنی از وی خواسته تا 150 میلیون تومان را به حسابش کارت به کارت کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دلیل شرایط مشکوک، ماموران پلیس متوجه شدند که این فرد تحت فشار درخواست پول کرده است و به همین دلیل یک گروه تخصصی بررسی پرونده را در دستور کار قرار داد.

صفایی گفت: در نهایت مشخص شد که یکی از مشتریان بانک‌ با جلب اعتماد، رئیس شعبه را به بهانه دریافت وام به خانه خود کشانده و در نهایت این فرد را تحت فشار قرار داده و در خواست 150 میلیون تومان کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این فرد در برخی از استان‌ها نیز با این شیوه آدم‌ربایی و اخاذی کرده است،‌ قاضی پیگیری کننده پرونده با صدور دستور انتشار تصویر متهم، از شهروندان خواست تا اگر به این شیوه تحت اخاذی قرار گرفته‌اند

منبع:رکنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *