ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاریهای انتظامی با کشورهای همسایه است

دسته: حقوق بین الملل
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵


ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاریهای انتظامی با کشورهای همسایه است

معاون دبیر کل سازمان ملل:

 ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن  در همکاریهای انتظامی با کشورهای همسایه است

425456446

دنیای حقوق: «یوری فدوتوف» معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرایی UNODC گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاریهای انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر درزمینهٔ های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه است.
به گزارش ایرنا به نقل از وزارت کشور، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور که در نیویورک به سر می‌برد با معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی UNODC دیدار کرد.
«یوری فدوتوف» معاون دبیر کل سازمان ملل متحد دراین دیدار گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاریهای انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر درزمینهٔ های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه است.
دراین دیدار مشارکت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل برای برگزاری نشست مقامات ارشد کشورهای مسیر بالکان در تهران در آینده نزدیک، باهدف شناسایی سران اشرار و قاچاقچیان بین‌المللی و جریانهای غیرقانونی مالی و مبارزه با پول‌شوئی موردتوجه قرار گرفت.
رحمانی فضلی نیز دراین دیدار از افزایش ١۶ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر و افزایش ٢٠ درصدی خدمات درمانی به معتادان در 6 ماهه گذشته، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
وزیر کشور همچنین به توافق ایران و افغانستان، برای اجرای طرح معیشت جایگزین دریکی از ولایات مرزی افغانستان با ایران اشاره کرد و معاون دبیر کل و مدیر اجرای UNODC برای حمایت از این طرح مهم اعلام آمادگی همه‌جانبه کرد.
منبع: آخرین خبر – تلگرام – سردبیر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *